2013. dec 14.

Kész: Marcipános házi szaloncukor

Kész: Marcipános házi szaloncukor

Folytatván az Adventi Ötszaloncukros Kihívás névre keresztelt szaloncukor gyártási rohamomat, ismét egy egyszerű recept feldolgozása következik:

  • 2 x 150 gramm mandulapor
  • 200 gramm porcukor + 100 gramm rózsaszín porcukor (maradt régebbről, gondoltam felhasználom)
  • majdnem 1 deci víz
  • néhány csepp mandula aroma

házi marcipánSzóval az első 150 gramm mandulát összekevertem a rózsaszín porcukorral, meg még plusz 50 gramm porcukorral. A maradék porcukrot a vízzel kevertem a legkisebb lassú tüzön, csöpögtettem hozzá aromát is. Addig kevertem, míg az összes kristály fel nem oldódott. Akkor elzártam a gázt és elkezdtem hozzá adagolni a rózsaszín adagot. (Húbazz ez piros!? :D) Aztán a maradék 150 gramm mandulát. A végén már gyúrni lehet, mint a tésztát. Aztán ment pihenőre a hűtőbe, mert már este volt.

Aztán eljött a nap, hogy lett időm vele foglalkozni, elővettem, felvagdaltam, mártogattam és kéééész! :) Ez is indokolatlanul finom!

marcipános házi szaloncukor

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ünnep karácsony folyamat szaloncukor édesség recept kész