2016. ápr 24.

Kész: Tesómnak adom, de Neked is ajánlom

Kész: Tesómnak adom, de Neked is ajánlom

Van egy kedvenc könyvem (már többször emlegettem a blogon), A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása, melyből nagyon sokat tanultam arról, hogyan tehetem jobbá és hatékonyabbá az életem. Bár meglehetősen tömény anyag, leginkább (cég)vezetőknek szól, de a benne foglalt alapelvek az élet minden területén alkalmazhatóak és működőképesek. E könyv írójának pedig van egy fia, aki ugyanezt üzeni a fiataloknak: A kiemelkedően eredményes fiatalok 7 szokása címmel. Lényegesen olvasmányosabb és közérthetőbb a sikeres emberek 7 szokásához képest. Lényege, hogy ezeket a hét-szokás alapelveket a tinédzserek és a fiatal felnőttek miként tudják a saját életükbe átültetni és hasznosítani.

2016-covey.JPG

A hét-szokásról röviden:

Egyéni győzelem:
    1. Légy proaktív! - Vállald a felelősséget!
    2. Határozd meg a céljaidat! - Hova érsz, ha nem tudod, hova mész?
    3. Először a fontosat! - A hatékony priorizálás.
Közös győzelem
    4. Gondolkodj nyer-nyerben! - Hogy mindenkinek jó legyen.
    5. Először érts, aztán értesd meg magad!
    6. Fogj össze másokkal! - Együtt többre vagytok képesek!
Töltekezés
    7. Élezd meg a fűrészt! - Törődj magaddal!

Kedves Öcsi!
Ha egész hátralévő életedben csak egyetlen könyvet olvasol el, kérlek, EZ legyen az!
Hiszem és tapasztalom, hogy a benne foglaltakkal én is és Te is képes vagy a személyes sikered és boldogságod megteremtésére!
Szeretettel: ♥
Pici Nővérkéd :)

Ezzel leptem hát meg öcsémet 21. születésnapján, hogy immár ő is elindulhasson azon a úton, amin én már járok, és érzem, hogy jó az irány!

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló könyv kész önfejlesztés