2015. ápr 21.

Bemutatkozás

Bemutatkozás

Ki vagyok?

Tulajdonképpen (anyakönyveztetett nevem becézéseként) Adri vagyok, az internetes közösségekben főleg Lione néven fordultam és fordulok elő. Kínai horoszkópom szerint macska vagyok, és amióta az eszemet tudom, valahogy a macskákkal sikerült leginkább azonosulnom. A macska szeretni való, aranyos, miközben büszke és szabad. Ezért is vettem fel itt a Megvalósító Macska nevet. Meg akarok valósítani, létre akarok hozni dolgokat, kipróbálni mindent, ami csak belefér az időmbe és a képességeimbe - miközben mindkettőt igyekszem tágítani. És ettől nem tágítok! :)

Néhány általános információ rólam: Jelenleg webprogramozóként dolgozom, énekelni tanulok és önmagam fejleszteni. Szeretem a zene legtöbb megnyilvánulását, főleg amely rock tőről fakad. Pici vagyok, rejtélyes vörösre hennázom a hajam, és igyekszem védeni a környezetet a magam szintjén.

Jöttem valahonnan, hoztam dolgokat, amelyeket aztán elkezdtem letenni. Most itt vagyok, és megkönnyebbültem. Letettem már a múltam nagy részét, melynek már csak annyi köze van hozzám, hogy hozzájárult ahhoz, ami/aki ma vagyok. Tény, hogy anno rosszul reagáltam dolgokra (lényegtelen, miért, de nem sikerült megtanulni) - mígnem egy jó Barátom a kezembe adott egy Lehetőséget, amit - ahelyett, hogy visszautasítottam volna, - elkezdtem használni. Nem teljesen úgy és arra, ahogy és amire eredetileg szánták, hanem úgy, ahogy nekem volt szükségem rá. A mai napig szükségem van rá, és a rendelkezésemre áll, amikor csak akarom. Nagyon hálás vagyok ezért a Barátomnak és a Lehetőségnek, a Network 21-nek. Azt hiszem, bepótoltam minden tudást, amire szükségem volt ahhoz, hogy ember és nő legyen belőlem - és most azt a tudást pótolom, ami ahhoz kell, hogy sikeres ember és nő legyek, aki képes megvalósítani az álmait. Egészen pontosan az álmainkat Párommal, a Megvalósító Oroszlánnal, a Férjemmel. ♥

2014-ego.png

Mi ez a blog?

Nem titkolt célom, hogy feltöltsem a blogomat az álmokkal és megvalósításukkal, továbbá olyan módszerekkel, amelyek nekem beváltak. Ezzel adva inspirációt Neked - és persze magamnak is - egy még boldogabb élet megvalósításához. :) Együtt minden könnyebb!

Kinek?

Akit érdekelnek azok a témák, amelyekről írok. - Na jó, bővebben: Akit érdekel a célkitűzés, a párkapcsolat, az önismeret, a környezetvédelem, a receptek, az (ön)motiválás, a kreatívkodás... szóval legalább egyvalami abból, ami megtalálható a blogban. :)

Hogyan használhatod?

Elsősorban hat főbb kategóriát neveztem meg, melyek között természetesen előfordulhat átfedés.

  • Megvalósítandó (cél): ebbe a kategóriába tartoznak a kitűzött, vagy épp csak elkezdett célok
  • Megvalósítás alatt (folyamat): elkezdett célok, mérföldkövek, fennakadások gyűjteménye
  • Megvalósított (kész): amit elértem, amivel elkészültem - itt büszkélkedem vele

  • Ajánló: itt olyan dolgokat mutatok be, melyek nekem működnek, tetszenek, használom, élvezem, szeretem
  • Kreatív: ide gyűjtöm alkotásaimat, kétkezi megvalósításaimat
  • Motiváció: ezek a bejegyzések tartalmazhatnak idézeteket, zenéket vagy más motiváló írásokat, melyek átsegíthetnek minket a nehezebb napokon

  • Egyéb címkék: például (a teljesség igénye nélkül) ha sütni-főzni szeretnél akár édességeket, akár valami diétásat, nézz körül a receptjeim között, de írtam már önfejlesztő és párkapcsolati, egyéb lelki témában is főleg saját tapasztalataimról, arról is, hogyan igyekszem a környezetünket óvni, és találhatsz cikkeket akár még intim témákban is, vagy olvashatsz arról is, hogyan szerveztük az esküvőnket.

Ha minden bejegyzésről szeretnél valamilyen formában értesülni, az oldalsávban a "Követési lehetőségek" dobozban több feliratkozási lehetőséget is kínálok. A Facebook oldal kedvelése esetén érdemes az értesítéseket is bekapcsolni (ha a kedvelés után a tetszik fölé viszed az egered, a legördülőből kiválaszthatod). A Pinteresten nem osztok meg mindent, csak 1-2 érdekesebb cikket, melynél a kép is fontos lehet. A többi közösségi követő automatikusan működik. RSS-sel vagy Atommal a böngésződbe (is) tudod illeszteni a blogomat (ez által bekerül a könyvjelzőid közé, így a böngésződ automatikusan lekéri a legújabb bejegyzéseket az oldal betöltése nélkül).

Ha kérdésed vagy észrevételed van, bátran vedd fel velem a kapcsolatot akár kommentben vagy e-mailen.

Sikeres megvalósítást mindenkinek! :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog bemutatkozás