2014. dec 20.

Cél: Beköltözés a pipereasztal fiókjaiba

Cél: Beköltözés a pipereasztal fiókjaiba

Szóval pipereasztal Anyuéktól születésnapra, emlékeztek, ajánlottam már itt is, most is ajánlom, hiszen ismét egy nagyon szép bútordarabbal gazdagodtunk. Ráadásul ajándékba! :) Rájöttem egyébként, hogy ez a mahagóni szín hasonlít a hajamhoz, mintha természetes fénynél vörösebb, lámpafénynél meg barnább lenne. :D

Tehát beleköltözni a pipereasztalba. Azt hiszem, szükségem lesz majd valami jó kis fiókelválasztó megoldásra, lehetőleg szebbre és igényesebbre, mint a zoknik esetén.

És igen. Nekem is vannak piperéim. Felvállalom. Én is nő vagyok. Szóval egyelőre ezek várnak arra, hogy megtalálják végleges lakosztályukat a pipere-palotában (leírás a galériában, képenként):

Van esetleg fiókelválasztó ötletetek?

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló szépség folyamat bútor cél