2013. nov 27.

Kész: Fiókrendezés

Kész: Fiókrendezés

Adott egy nyers fiókos szekrény, ami adott. Most nincs más. Ebből kell kihozni a legjobbat a legolcsóbb módon. Széles, ám nem túl mély fiókok, összesen 3, ezen osztozkodik a bugyi, a melltartó, a fürdőruha, az öv és kesztyű, a harisnya, a vékony- (topánka és nejlon), a közepes- és a vastagzokni és lábszármelegítő.

Vegyük a zoknikat, az alsó fiók lakóit. A zoknik ugyebár nem egyforma méretűek, így a kisebb zoknik alulra csúsznak, a nagyobbak rájuk gurulnak, eltakarják egymást, nehéz megtalálni amit keresek, közben a vastag zokni az alatta levők miatt kilóg és nem lehet becsukni tőle a fiókot.

Erre találtam ki, hogy kategória falakat hozok létre a fiókban, amelyek a különböző típusokat elválasztják egymástól. Kartonpapírt ragasztószalagoztam a fiókokba. Habár nem a legszebb megoldás, viszont sokat segített a rendszer átláthatóságán, immár több kedvem van szétválogatni őket bepakoláskor, és ha keresek valamit, hamarabb rálelek.2013-fiok.pngAz elválasztófalak esztétikusabb megoldásán is gondolkodtam. Pl. ha az ember többé nem akarja megváltoztatni az elválasztó falak helyzetét, az egész nyers fiókos szekrényt fiókostul-elválasztóstul lefesteni. Vagy kivehető dobozokkal megoldani az elválasztást, amit esetleg szép papírba be is lehet csomagolni. Én most egyelőre a gyors és egyszerű megoldást választottam, tulajdonképpen egyáltalán nem feltűnő a ragasztás, a kényes részeket eltakarják a fiókban tárolt dolgok. :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív lakás rendszer praktikus bútor kész régebben