2014. okt 08.

Ajánló: Ázsia Bt. webáruház

Ajánló: Ázsia Bt. webáruház

Az ország egyik legjobb "gasztro-sokk" boltjának webáruháza végre beindult! Ennek kapcsán a Facebook oldalukon közzétettek egy felhívást, miszerint lehet a hibákat vadászni, tippeket adni, és majd sorsolnak a segítők közül.

Miért szeretem az Ázsia Bt.-t? Anno még a csarnok alagsorában ismertem meg őket, talán japán napra mentünk a csarnokba, és akkor kaptam a fülest, hogy odalenn van egy remek bolt, ahol lehet díszes pálcikákat, és egyéb távol-keleti kellékeket is kapni.

Visszajáró látogató lettem, első sorban sushi-ügyileg. Ám egyszer csak mentem, és nem voltak ott. Megijedtem, hogy ugye nem tönkrementek, de ki is derült hamar, hogy nincs ok az aggodalomra, csak nagyobb helyre költöztek, a csarnok mellé.

De olyan ez a bolt, hogy belépsz, és tényleg gasztro-sokkot kapsz. Mindent meg akarsz venni, és mindent meg akarsz főzni, minden fűszert ki akarsz próbálni, minden tortát fel akarsz díszíteni, mert annyi és annyi finom és látványos alapanyag kapható, hogy nem tudod, mi legyen a holnapi ebéd, de az egész évi vendégváró vacsorát ma akarod megfőzni, és mindenki szülinapi tortáját most azonnal megsütni.

Mi kapható a boltban? Röviden: Szószok, olajok, fűszerek tematikusan, ABC szerint, közel- s távol-keleti alapanyagok, dél-amerikai alapanyagok, további alapanyagok, különleges lisztek (akár diétához), tészták, teák, lekvárok, édesítők, alkoholos italok, torta és sütikellékek, konyhaeszközök... a teljesség igénye nélkül.

És most elindult a webáruház! Mindenkit csak biztatni tudok, hogy rendeljen, és ha sok megrendelést kapnak, később akár még a szállítási költség is csökkenhet, ami mindannyiunknak csak jól jöhet!

2014-azsia.jpg

Kép: facebook.com/pages/Ázsia-Bt/539021799452655

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló konyha bolt ajándék diéta édesség