2013. okt 29.

Cél: Házi szaloncukor

Cél: Házi szaloncukor

Évek óta már nagyon hiányzik nekem a régi szaloncukor, a fehér papíros alufóliás. Emlékszem, gyerekkoromban a fóliákból gombócokat gyűrtem és nyakláncnak felfűztem őket. Most meg ilyen fura fényes fóliában vannak, és nagy részük nem is finom. Kéne csinálni sajátot házilag.

házi szaloncukor készítés

Meg is vettem hozzá az alufóliákat: gyorsan kihozzák, jó minőségűnek is tűnik, és a doboza is nagyon szimpatikus, van rajta tépést segítő cikcakk is. :)

A terv a következő:

  1. Rózsaszín - marcipános
    Level 1: ez nem ügy, maximum drága
  2. Piros - zselés
    Level 2: tudom, perverz, de én például szeretem
  3. Sárga - karamellás
    Level 3: ez már talán kicsit összetettebb, de lehet, hogy én tévedek
  4. Kék - kókuszos
    Level 3: a másik összetett
  5. Zöld - diabetikus
    ...na de azt vajon hogyan?

A végeredményről pedig - ha eljön az ideje - beszámolok! ;)

Update: Közben a szaloncukor gyártási rohamomat elneveztem Adventi Ötszaloncukros Kihívásnak :)

 

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ünnep karácsony ajándék szaloncukor cél