2014. nov 02.

Cél: Berendezkedés

Cél: Berendezkedés

Lassan, de biztosan haladunk.

2014-koltoz.jpg

A könyvek természetesen már rég a helyükön... sajna nem fért ide a "nappali"-ba az összes, a hálószobának kinevezett helyiségben is vannak még. ;)

2014-konyv.JPG

Szétkaptunk egy ősi zuhanyfülkét, hogy a helyére egy szép, új zuhanyfülke kerülhessen majd. Megbarnult sziloplasztot és vízkövet kapartam, ahol csak bírtam.

Az adott beépített szekrénybe beüzemeltem a dobozokat is, gyártottam is még hozzájuk.

2014-dobozok-megint.JPG

Persze léteznek ehhez (meg ehhez is) kifinomultabb módszerek, de nekem jelenleg csak ezek a dobozok és a ragasztószalag álltak rendelkezésemre. :)

Follow Megvalósító's board Organize Clothes on Pinterest.

Párom pedig ebből az ikeás polcból (eredetileg a konyhában/kamrában volt) szerkesztett egy kis alacsonyabbat a fürdőbe.

2014-polcocska.JPG

És most értünk haza az Ikeából... :) Folyt. köv.

Kép: freshome.com

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív lakás folyamat praktikus háztartás bútor kész cél