2016. feb 03.

Cél: Hosszabb távú megvalósítás

Cél: Hosszabb távú megvalósítás

Említettem, hogy ez talán a felkészülés éve lesz... de pontosan mire is? :)

1. Szembenézni a félelmekkel. 13 évesen még anyu ráncigált el olyan helyekre, mint fogszabályzás. Jól tette, mert így ma (még viszonylag) rendezettek a fogaim. De úgy, hogy a magam ura vagyok, már nehezebben megy az ilyesmi. Nehezen veszem rá magam a dokilátogatásra, ha csak nem élet-halál kérdés. Hát begyulladt az ínyem, fájt a rágás, így kötöttem ki a szájsebészeten, ahol rögtön ki is kapták az egyik bölcsességfogamat. És a többit is kiszedik. Nos nem ez életem legkellemesebb élménye. Péntek este történt a randevú a dokival, és még most is fáj a helye, és kicsit még mindig be van dagadva az arcom. De ha nem akarok újra rendezetlen fogsort, fájó ínyt, és egyéb fogproblémákat, akkor erre bizony szükség van.

2016-dentist.jpg

2. Megtanulni vezetni. Említettem már, hogy folyamatban van ez a projekt. Bizonyos szinten ez is félelemleküzdés, mert iszonyatosan be vagyok tojva az autótól, de Oroszlán hálistennek partner és türelmes. Segít megkedvelni a vezetést. :) Beiratkoztam egy autósiskolába is, ha minden jól megy, márciusban indul az oktatás. Már nagyon várom. Terv szerint a B + A1 csomagot csinálom meg, nehogy már túl könnyű legyen! :D

3. Felkészülni a gyerekvállalásra. Mind anyagilag, mind lelkileg. Szeretnék felelősséget vállalni valamiért, valami nagyszerűért, valakiért, a világ jövőjéért, azaz a gyermekeinkért. Ezzel kapcsolatban is helyre kell tennem még dolgokat, félelmekkel kell szembenéznem. Például azzal a ténnyel, hogy nő vagyok. Volt időm szokni, de bárki életében történhetnek e tény elfogadását akadályozó, elutasítását erősítő események. Még maradt 1-1 női lét velejárójával kapcsolatos bepótolni valóm, de már nem sok. És igyekeznem kell abban is, hogy fejlesszem magam, hogy majd jó példát tudjak mutatni a gyerekeknek.

2016-gyerek.jpg

Hogy mi és hogyan valósul meg, majd az idő eldönti rajtunk múlik. Persze mindig akadhatnak külső tényezők, amik kívül esnek a befolyásolási körünkön. Remélem, minél többet fogunk tudni közülük kezelni. :)

Képek: pixabay

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

egészség gyerekek női lelki cél járgány