2015. okt 30.

Info: Szolgálati közlemény (Facebook kommentek)

Info: Szolgálati közlemény (Facebook kommentek)

2015-facepalm.jpgVan ez a remek Facebook-os hozzászólás lehetőség. De úgy tűnik, hogy nem mindig működött zavartalanul a dolog. Ma kaptam egy kommentet, megkaptam róla az értesítést, látszik is, minden szuper. De van néhány régebbi komment, amiről nem is tudtam, és ami az adott bejegyzés alatt nem jelenik meg, csak az admin felületen. Van, ami szimplán rejtve van, és van, amire azt írja, hogy moderated. Pedig biztosan nem moderáltam, nincs is rá okom. Persze lehet, hogy az moderálta, aki írta. :)  Mindenesetre nem tudom, hogyan tudnám őket megjeleníteni.

Szóval, elnézést, előfordulhat, hogy emiatt a működési zavar miatt nem látszik a hozzászólásod, és emiatt nem is reagáltam. Remélem, most már nem lesz gond, a mai komment működni látszik. :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog