2015. júl 13.

Kész: Megvalósító Lánybúcsú

Kész: Megvalósító Lánybúcsú

Jaaaaj, a barátnőim ismernek és szeretnek engem! ♥ Két legjobb barátnőmmel indítottuk a hétvégét péntek este. Sushit csináltunk és hajat hennáztunk. Közben egyik barátnőm házi baileys-ét iszogattuk, ami azért nem ám olyan könnyed kis nyilem-nyalom lityi-lötyi. :D  (A receptet kérésre megpróbálhatom megszerezni.) Hajnali 4-ig beszélgettünk mindenféléről.

Másnap reggel elvittek tűzzománcolni, ahol leendő sógornőm is csatlakozott hozzánk. Még sohasem tűzzománcoltam, így ez egy igazán új élmény volt számomra. (Kérésre szerezhetek elérhetőséget is.) :) Ez után megebédeltük a tegnap este elkészült sushikat.

Aztán 3-ra mentünk Budára a MadeByYou-ba, ahol fűszertartókat festettünk és sangriát iszogattunk. Azt hiszem, ez is egy remek ötlet volt, büszke vagyok a lányokra, ismét új és izgalmas élményekkel gazdagodtunk, és olyan szépeket festettek nekem, nagyon kiváncsi vagyok a végeredményre. Kár, hogy képtelen vagyok szavakba önteni az érzéseimet. T_T

Este életemben először lockolóhoz ültem és megvarrtam vele a fejpántomat, majd kreppapír-rózsákat hajtogattunk, hogy befejezhessem a csokromat. Aztán éjfél körül végül kidőltünk. Jaj de annyira jól éreztem magam, köszönöm! ♥ Ilyen egy igazi Megvalósító Buli!

Beszéljenek helyettem inkább a képek (az esetlegesen megjelenő arcokat (rajtam kívül) kikockáztam a személyiségi jogok tiszteletben tartása érdekében) az alábbi galériában:

(Ugyanitt kiscicák örökbe fogadhatók)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív esküvő boldogság kész