2015. jan 31.

Ajánló: Kellékek esküvőhöz

Ajánló: Kellékek esküvőhöz

Szeretnéd magad dekorálni az esküvődet? Szeretnél egyedi meghívót vagy ültetőkártyát készíteni? A kreatív boltokban sok alapanyagot találhatsz! Én főleg a Stoklasába vagyok visszajáró vendég, de például a Ferenciek terénél lévő papírüzletben is sok kiegészítő lelhető fel meghívókhoz és ültetőkártyákhoz.

Na de nézzük, mi a kínálat! :) A teljesség igénye nélkül...

Különféle méretű és típusú textilrózsák, melyekkel ruhát díszíthetsz, a hajadba tűzheted, vagy hajpántot, koszorút fűzhetsz belőle. Kész termékek is kaphatók, bohém rózsakoszorútól a gazdagon díszített hajpántig. Sőt tiarát is találsz a webshopban. - De egyébként múltkor a  Claire's-ben is láttam különféle fejdíszeket és hajba valókat (meg lánybúcsúhoz kellékeket). :)

Csokrodat is díszítheted gyöngyökkel. Én lehet, hogy fogom. :)

Scrapbook technikával készült meghívókhoz és ültetőkártyákhoz kellékek.

Csipeszek. A tábla-csipesz még ültetéshez is jól jöhet! :)

Csokornyakkendő, díszzsebkendő és harisnyakötő.

Dekorációs kiegészítők, egyéb kiegészítők, pl. sziromszóró alkalmatosságok. Ezen a szirom-konfettin különösen jót derültem. :D

És kész ékszerek (is): hajba, fülbe, nyakba...

A Stoklasa kínálatának lehetetlen ellenállni, annyi ihletadó dolog lelhető fel rajta! Sikerült kedvet kapni (a félig-meddig) DIY esküvőhöz, nászajándékhoz, vagy bármi más megvalósításához? :)

Képek: Stoklasa.cz

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív ajánló esküvő webshop