2014. dec 11.

Ünnep: Születésnap és karácsonyi játékok

Ünnep: Születésnap és karácsonyi játékok

Mozgalmas ez a december! Jelentkeztem néhány játékra az adventi időszak alkalmából. Egy ajándékozásra a moly.hu-n, egy ajándákozásra a Facebookon a FlyLady csoportban, és egy blogger ajándékozásra.

Dec. 9-én, este a kórussal énekeltünk a Diótörő fesztiválon, ahol az Operaháztól CD-t kaptunk a szereplésünkért ajándékba, melyen Atala is szerepel, aki a Tóth Aladár zeneiskola magánének tanszakának énektáborában tartott nekünk nagyon jó énekkurzusokat.

Az első ajándék is még aznap érkezett, az ajándékozóm barátja, szimpatikus fiatalember, személyesen hozta el. Egy akkora csomagot kaptam a molyos páromtól, hogy kifejezetten meghatódtam! Nagyon jól esett! :)

Másnap, a születésnapomon a FlyLady csomag is megérkezett, egy doboz telis-tele távol-keleti ételalapanyagokkal, és egy levélkében kézzel írt receptekkel. Mondanom sem kell, ez a csomag is nagyon megérintett. :)

A Blog Karácsonyról egy külön posztban számolok be a szabályzat szerint, 18-án, este 6-kor. :)

Persze a születésnapom fejfájással és gyomorkavargással indult, és Anyu felhívott, hogy este mégsem tudnak jönni, ugyanis a beszállító eltörte a tükröt, amit az ajándékomba szerelnének be. Mondtam, hogy nem baj, azért jöjjenek, mert mi készültünk. Nap közben a céghez is be kellett utaznom, ahol évértékelő megbeszélés keretein belül, külön-külön szintén megkaptuk a karácsonyi ajándékunkat, majd beugrottam Barátnőmhöz, ahol szintén kaptam egy kis édességet. A barátokkal egyébként vasárnapra terveztünk közös, születésnapi programot.

Estére persze mégis belekerült a tükör a helyébe, csak sikerült rávenni a beszállítót, hogy még ma kész legyen; és megkaptam az ajándékaimat, Páromtól körömápoló szettet, amit Barátnőm sokat dicsért, Párom szüleitől Alexandra utalványokat, Anyuéktól pedig az alábbi (lásd a galériában), saját tervezésű, Anyu párja által épített, mahagóni színű, elegáns pipereasztalt, fiókokkal, kerámia gombokkal, ledlámpával és behajtható tükörrel, hogy ha rám jönne a tükörfóbia... :D

A Sümegről hozott kolbásszal, szalonnával, és a szintén sümegi Várúrnő borával ünnepeltünk, Anyósjelöltem desszertnek palacsinta-tortát készített. Szóval nagyon szép nap volt ez a szerda, azt hiszem. Köszönöm mindenkinek! ♥ Képek a galériában:

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog ünnep ajándék boldogság édesség