2016. jan 27.

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Kívánságlista

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Kívánságlista

Zajlik az élet, ritkán írok. De azért nem ülünk tétlenül. ;) Most épp egy használt motorosruhát vettünk nekem, hogy Oroszlán tudjon engem furikázni, de kell még csizma, bukó, gerincvédő, kesztyű... Továbbá beszereztünk egy kezdő távcsövet kezdő mechanikával, amivel a csillagmegfigyelést/fotózást szeretnénk megtanulgatni. Ezen kívül tervbe került a jogosítvány megszerzése is. Munka is sok van. Szóval... A mai VKP feladat 5 kívánságlistás termékről írni. Nos hát igen... van bőven. Mit válasszak? :)

2016-skywatcher01.jpg1. Ugye említettem a csillagmegfigyelést, fotózást. Hát az nem egy olcsó hobbi. Most a kezdő távcsővel az alapokat el tudjuk sajátítani, és ha bejön a dolog, élvezzük és tudjuk már kezelni, fejlesztenénk a felszerelést olyan mechanikára és távcsőre, szűrőkre, stb., amivel minőségi képeket is lehet készíteni. Nem olcsó mulatság, szóval egyelőre kívánságlistás, de nagyon. :D

2. Említettem azt is, hogy jogosítvány megszerzése. Párom feldobta, hogy ha már megcsinálom a jogsit, a "B + A1" opciót válasszam, és akkor tudok nem 50-es robogóval / kismotorral több mint negyvennel repeszteni, főúton. Én meg rákerestem, mit takar az A1, és kidobta ezt, nekem meg az volt az első reakcióm, hogy "jaaaj de aranyos kis piros tücsök!". Fogtam a képet és a Google képkeresőjének segítségével kiderítettem a típust. A gondom csak az, hogy a 152 centimhez a 780 mm ülésmagasság talán egy picit nagy. Persze az ülés/motor szélessége és súlya is beleszámít, meg mondjuk motoroscsizmával talán nyerek 1-2 centit. De azért majd több cukiságot végig kell próbálni. :)

2016-a1motor.jpg

3. Továbbá, ha egyszer e-book olvasóm lesz, biztos, hogy olyan tok fog kelleni, ami úgy néz ki, mintha könyv lenne. :) Persze egyelőre a kütyü sincs meg. Pedig néha hasznos, amikor az ember Dűnét vagy Űrodisszeiát olvas, egyszerűbb egy kicsi lapos eszközt hordozni, mint azt a nagy és nehéz tégla könyvet.

2016-ebook.jpg

4. Ezt a Filofaxot úgy elfogadnám. Persze aqua színben még inkább, de a málna se ronda. :) Pénz/irattárcának és jegyzettömbnek lenne alkalmas, azt hiszem. De több méretben is jöhet. :D

5. Jaaaaj, annyi minden jöhetne még (nem csak) innen... Nem tudok választani! :D Pl. a PaperCats felsők, vagy ThinkGeek-es cuccok, további geek holmik, vagy az ArtClay, kellene még egy stúdiómikrofon is felénekelgetéshez...

2015-vkp2.jpg

Nektek mit tartalmazna a kívánságlistátok?

A képek forrásához kattints a képekre.

A többiek kívánságai:

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

geek kütyü cél álomfüzet VKP