2015. okt 31.

Kész: Új dizájn v1.0b

Kész: Új dizájn v1.0b

Nem egészen új, inkább egy új Blog.hu alapdizájn régiesítése. De meg kellett lépni, modernebb, és alapból támogatja a menüt is. Továbbá egy ideje nem működtek a javascriptjeim az oldalon, és ezt meguntam. Hiába írtam bele a html-be, vagy linkeltem be külső javascriptként, egyáltalán nem történt semmi. Talán ezzel próbáltak Blog.hu-ék a váltásra rákényszeríteni. :D Az oldalsávban fellelhető kérdőjeles képet nem cserélte ki a fejemre (most ezt css-sel oldottam meg), a sarokba nem tette ki az "ugrás a tetejére" nyilacskát, ráadásul az Almost Spring dizájnban egy címke böngészésekor sem volt mindig 100%-os a lapozó (az utolsó oldal előtt már nem tette ki az előző linket). Így ha épp nem jelent meg, javascripttel kiraktam, hogy tovább lehessen lapozni.

ujdizajn.png

Ez most egyelőre az új, Hipster fantázianevű dizájnalapon jónak tűnik. Ugyanis ezt módosítottam Megvalósításosra. De még nem vagyok teljesen elégedett. Viszont nagyon jó tananyag ennek a dizájnnak a css-e. A zöld, kék és narancs mellé bevezettem a lila színt is (pipettával kiszippantottam a fejléc szivárványából, és egy picit sötétítettem rajta), és a narancsot tettem alapértelmezetté a zöld helyett, mert az a legkontrasztosabb a megvalósítás-zölddel. (A linkek az előző dizájnon is narancsosak voltak.)

Ha van valami észrevételetek, szívesen fogadom. Sajnos még nem volt lehetőségem minden böngészőben mindent végignyálazni, most hétvégén is van más dolgom rendesen. A logó betűtípusa továbbra sem tetszik, de most nem volt időm szöszölni vele. Ezt a bejegyzést is rohanva írom - gondolom, érzékelhető is. :D

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog folyamat kész