2015. aug 23.

Kész: Álomlaptop

Kész: Álomlaptop

Sziasztok! Egy kicsit eltűntem mostanság. Zajlik az élet, Párom, Férjem, a Megvalósító Oroszlán épp a motorjogsiját valósítja meg, nálunk meg most hajtás van a melóhelyen. És igazándiból nem érzem magam kipihentnek, négy napos hétvége ide vagy oda. Szükségem lenne egy hét semmittevésre. Ami persze nem semmivel telne, hanem sok olyan kreatív tevékenységgel, ami nem a munka, illetve olvasással, pakolászással, stb. De mivel most erre egyelőre nem sok esélyt látok, inkább csak remélem, hogy hamarosan átesem a holtponton, és újra tele leszek tettvággyal.

Természetesen megvalósítok én is. Pl. van egy munkalaptopom, amit nem szeretek, és minden álmom volt egy 12 colos Dell Latitude E7240, de mivel az újonnan kétszerannyiba kerül, mint a céges laptop, így nem kérhettem tőlük ilyesmit, kénytelen voltam hát magam tenni az álmaimért - a céges gépet pedig visszaadom (visszaadnám, de erről majd később).

2015-latitude.jpgSzóval keresgéltem az interneten, és először az egyik laptopos webáruházon találtam egy Latit, kicsivel több, mint 300.000-ért. Nagyon megörültem, de azért vártam a dologgal. Csak 4 giga ram, venni kell bele, csak 128 giga ssd, venni kell bele, kell még külső vinyó, mert valamin tárolódni is kell, gyengébb a procija, mint a munkahelyinek, és kell még dokkoló is, mert ne ebbe kelljen már mindent bedugogatni meg kihuzigálni... Csak úgy kíváncsiságból felugrottam a Vaterára, és rákerestem a Latira, hátha valaki megunta, hiszen ez már nem idei modell, talán valaki már most meg akar tőle válni egy (szerinte) ennél is jobb gépezet miatt. És igen! Ráadásul az eredeti árának 45%-áért adja villámáron! Még két év garanciával! Ekkora mázlit! Több ram, jobb proci, mint a webáruházi testvérének van, csak ujjlenyomat olvasója nincs, de az nem ér annyit, hogy plussz 120.000-t fizessek érte. Így a Vatera nyert, meg én egy 12 colos, hiperkönnyű, hipergyors munkagépet.

Ugyanígy találtunk ugyanitt egy dokkolót is féláron, úgyhogy nagyon bejött a Vatera Dell esetén. Az égiek is úgy akarták, hogy legyen egy ilyenem. Ámde, átköltözni még nem sikerült. Sajna a külső vinyó, amit rendeltem, hibás. Visszaküldtem, most kivizsgálás alatt van. Epekedve várom. Jó lenne már a Latiról dolgozni... Szóval emiatt még nem tudom visszaadni a céges gépet, pedig az egyik tesztelőnk már nagyon szeretné azt megkapni, én meg odaadni.

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

folyamat kész