2015. ápr 22.

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Fóbiák

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Fóbiák

A VKP eheti témája a Fóbiákról szól, de én egyelőre még nem tudtam ezzel kapcsolatban egy betűt sem írni.

2015-vkp2.jpg

Nem akarok fóbiákról és félelmekről írni. Nem akarom azt erősíteni magamban, hogy ettől és attól félek. De talán valamit mégis csak meg akarok osztani... Hmm... Hogy is van? A félelem a fejben van. Ami pedig a fejben van, az nem is igazából valóság. Fejben csak az valóság, amit annak hiszünk. Ráadásul mivel a fejben van, így hatalmunk van fölötte. Ha félek valamitől, pl. idegenekkel, hidegebb kapcsolatokkal beszélni (akár telefonon), általában ezzel próbálom magam emlékeztetni arra, hogy nincs okom a félelemre, mert az nem valóság, csak a képzeletemben létezik, így hatalmam van fölötte. Nyilván nem mindig sikerül 100%-osan, még nem vagyok profi alkimista, de már a fóbiámat minimálisra csökkentettem ez által. Szóval én úgy gondolom, bármilyen rettegés, ami hátráltat minket bármilyen célunk megvalósításában, végül is legyőzhető hosszútávon, ha az ember magáévá teszi a fenti állítást, és elkezdi alkalmazni az önszuggesztiót. Természetesen türelemmel. Sok dolgom van még nekem is ezzel kapcsolatban, de közel sem annyi, mint anno, amikor befogadtam a fenti tényt... Fú, amilyen szociofóbiás voltam évekkel ezelőtt...

A Dűnéből tudjuk: "A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet." - szóval érdemes megtanulni kezelni. :)

2015-nemi-ghosts.jpg

No csak sikerült azért pár mondatot írnom! :)

Kép: metro.co.uk

Többiek a fóbiákról:

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

folyamat lelki önfejlesztés Nemi VKP