2015. feb 11.

Kész: A piri ruha

Kész: A piri ruha

Említettem ugye, hogy esetleg érdemes bújni az internetet. Hát én hetek óta bújtam az internetet, különféle ruhás portálokat, meg az eBay-t, aliexpress-t, de úgy voltam vele, hogy egyelőre nem rendelek semmit, hiszen ki tudja, jó lenne-e a méret, vagy az is lehet, hogy megoldom a saját ruhatáramból. Mit is? Hogy mit vegyek fel az afterparty-ra, ami nem lakodalom lesz, hanem koncert.

Böngészgettem a Facebookot is, és ahogy görgettem a falat, egyszer csak elsuhant az orrom előtt egy piros kis ruha, szépséges mintával, hogy eladó és 34-36-os. Megtorpantam és elgondolkodtam, jó-e rám, jól állna-e rajtam, olyan szép... de volt rajt egy masni, ami nem tetszett. Végül továbbmentem.

Pár nappal később ismét szembe jött a ruha, akkor már leakciózva. Gondoltam, egy kérdést megér, és ki tudja, lehet, hogy könnyen leszedhető róla az a masni. Megbeszéltük az eladóval, - aki egy nagyon kedves csajszi -, hogy összefutunk, és az egyik pláza WC-jében felpróbálom. Szerencsére volt ott egész alakos tükör, amely segítségével megállapíthattam, hogy ez a ruha pont olyan, mintha rám öntötték volna! Hát hazahoztam.

Itthon lefejtettem róla a masnit (varratszedő rulz), majd kimostam, hogy a víz hatására a masni okozta gyűrődés és varrásnyom "felszívódjon", aztán kivasaltam. Így már gyakorlatilag tökéletes. Többfunkciós: egyszerre menyecske- és fellépőruha. Ugye milyen cuki? :)

piri.JPG

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló ruha esküvő kész