2015. feb 09.

Ajánló: Ruhapróbára

Ajánló: Ruhapróbára

Bár én nem kölcsönzöm a menyasszonyi ruhát, de emlékszem még a régi szép időkre, amikor még agyba-főbe voltam koszorúslány. Egyszer az egyik szalonban konkrétan rám varrták az egyik ruhát. Egyszerű volt, de mégis csodaszép, halvány rózsaszín, kevéske, ízléses csipkés-flitteres díszítéssel. Nagyon szerettem!

Évekkel később, egy vidéki esküvőre készültünk, és elmentünk ismét abba szalonba, de már nem ugyanaz a ruha volt (nem is ugyanazok az emberek), mint akkor. Átalakították, és bár felismerhető volt, már nem tetszett. Teljesen más, sokkal hivalkodóbb flitteres díszítés került rá, ami nekem már túlzás volt. Amelyik ruha pedig tetszett volna, az nagy volt rám, és húzták a szájukat az átalakítás hallatán. Szép, mi?

Azt a ruhát, ami tetszett, és jó is volt rám, és hajlandóak is voltak szó nélkül alakítani rajta, abban a helységben találtuk meg, ahol az esküvő is volt, egy nappal az esemény előtt. Csodaszép volt, felül fehér, bordó hímzéssel, fűzővel, alul bordó és organza! ♥ Igazi hercegnő voltam! És mekkora mázlink volt!

Ezt azért is osztottam meg, mert sejtem, mivel jár ez a tortúra. :) Talán így hitelesebb az alábbi néhány gondolat, ami eszembe jutott:

2015-eskuvoiruha.jpg

1. Sosem lehet elég hamar elkezdeni!
Lehet akkora mázlid is, mint nekem volt az álomszép fehér-bordó koszorúslány-ruhával, de azért ne csak ebben bízz! Indulj el, foglalj időpontot nyugodtan akár több mint egy évvel a nagy nap előtt, főleg, mivel Te leszel a menyasszony, adj időt magadnak ruhát próbálni és dönteni!

 

Olvass tovább az új weboldalon!

Kép: pixabay.com

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló ruha esküvő lelki