2015. jan 24.

Random: A Táska

Random: A Táska

Már vagy 10 éve hordok ilyesmi táskát, mindig volt egy, majd tönkrement, és ráállítottam a családot, hogy legyen helyette új. Hol szövet, hol műbőr, hol fekete, hol sötétkék, de a stílus örök. Az utolsó ilyen táskám is tönkrement pár hónapja. Már egy ideje nézegettem, hogy a végét járja, kikopott, majd aztán tényleg megadta magát. Keresgéltem az interneten, be-benéztem szembejövő boltokba, de csak nem találtam megfelelőt. Az eBay-en is nézelődtem, de nem találtam meg az ultimate tatyót. Oké, közben lett egy remek Bagaboo hátizsákom, de laptop nélkül, nem túrára, csak úgy bemenni a városba (egy szál félliteres palackkal, esernyővel és mappával) túl nagy. Egyébként nagyon szeretem, és mindenkinek ajánlom, hogy legyen Bagaboo táskája! Magyar termék!

2015-bagaboo.jpg

Szóval nagyon jó a Bagaboo, de kellett egy kisebb táska mindenképp. A Táskával pedig úgy találkoztam, hogy amikor még várni kellett a buszomra, gyanútlanul elmentem WC-re a Kökiben, és akkor ott, a Claire's üvegén keresztül rám mosolygott ő:

Megkerestem a weboldalon, belinkeltem Páromnak, aki megállapította, hogy ja, eBay-en sem olcsóbb, így megvehettem. Szóval másnap már célirányosan bementem, leakasztottam a fogasról és fáradtam a kasszához. Olyan aranyos! :)

Képek: claires.co.uk

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló random bolt webshop