2015. jan 14.

Ajánló: A túra-pisieszköz

Ajánló: A túra-pisieszköz

Ismét egy téma, amely kicsit diszkriminálja a fiúkat. Ámde annyiban talán mégis érintheti őket, hogyha a párjuk birtokában van egy ilyen eszköz, a nyilvános WC-ben elkapható betegségek összeszedésének valószínűsége a töredékére csökken. Ez jó hír, nem?

Miről is van szó? Minden lány és nő találkozott már az alábbi problémák egyikével-másikával. Például, hogy egy nyilvános WC vajon mennyire lehet tiszta és megbízható, főleg egy fesztiválon? Vagy mit tegyünk egy kiránduláson, ahol hideg is van, és a bokor is kevés, hogyan intézd úgy a dolgod, hogy ne legyen a kirakatban a hátsód, és ne locsold le a nadrágszáradat? Hát így: Használd hozzá a megfelelő eszközt! A Shewee-t:

shewee pisitölcsérek

Felcsillant a szemem, amikor először találkoztam vele, majd le is lankadt a lelkesedésem, ahogy az árát megpillantottam. Viszont a legutóbbi túránk során rá kellett jönnöm, hogy mennyire jól jött volna egy ilyen eszköz, és igenis ér ennyit a vesém vagy a petefészkem. Tehát ismét rákerestem, de mivel épp nem találtam működő magyar webshopot, a hivatalos weboldalról rendeltem. A feketét választottam, tokkal és hosszabbítóval, ami így a táskámhoz is illik, az esetleges elszíneződés veszélye is kisebb, és nem olyan feltűnő.

Öt munkanap alatt érkezett meg UK-ból. Akkora, mint egy nagyobb szemüvegtok, vagy mint egy kisebb esernyő. A galériában megtekinthetitek a paramétereit:

Kipróbáltam, és hibátlanul funkcionált, egy csepp sem ment mellé, tökéletes! :) Jöhetnek hát a téli túrák és a nyilvános WC-k! ;)

Kép: shewee.com

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló túra praktikus webshop női intim