2014. júl 15.

Random: Stílusom

Random: Stílusom

Sok helyen láttam ezt a tipikus "fehér háttéren mindenféle ruhadarabok" összeállítást, gondoltam, én is csinálok ilyet, ki ne maradjak a jóból. :D Na meg hiába vagyok programozó, meg hiába szeretem a progresszív rockot (mindkettő olyan hely, ahol nincs sor a női WC-n), azért mégiscsak nőből vagyok! :D

Összeállítottam ezzel a polyvore.com alkalmazással, hogy kb. milyen az én ruházkodási stílusom. Egész sok holmi fellelhető, vannak jók, de sokszor nagyon nehéz megtalálni valamit, vagy legalább valami hasonlót. A set összeállítása után ajánl nekem más ruhadarabokat is. Egész jól el tudja találni az ízlésemet, nagyon jó kis blézereket és szandálokat sorolt fel, még azt is figyelembe vette, hogy vastag sarkú legyen lábbeli. De azért vannak árak, a 35.000 Forinttól a 350.000-ig mindenféle, de akadnak 1-2 ezres tételek is.

lione divat

Íme, egy hétköznapi összeállítás (föntről lefele balról jobbra).

  • A kis táska hasonló, csak épp én varrtam, és nem ilyen szögletes, nincs fém sarka, és valami teljesen más anyaga van. Nem tudom, hogy hívják. Lassan érik egy új táska varrása, mert már eléggé elhasználódott a jelenlegi. A jobb vállamon keresztbe a bal oldalamra lógva hordom, a legfontosabb kellékeket hordom benne, mint a telefon, bérlet, kulcs, stb.
  • Szeretem a trapéz nadrágokat, illetve szeretném, ha lehetne kapni. Ezek a szűkített fazonok a vádlimra egyszerűen fel sem jönnek. Továbbá, hol van olyan bolt, ahol nem csak a csípő, de a hossz méretet is meg lehet adni, mint a férfi nadrágoknál? Rettenetes, hogy minden egyes nadrágot fel kell varrnom, mely így elveszíti a fazonját. (Ja és nincs ilyen pálcika vékony lábam, mint a képen a farmernak... :D)
  • A hétköznapokon szeretem az ilyen egyszerű blúzokat, vagy egyszínű pólókat, garbókat. Mintát csak nagyon indokolt esetben viselek: ha az jelent számomra valamit, amit szeretek, vagy humoros - az én humorom szerint. :P
  • Ezek a fekete elegáns hátitáskák a kedvenceim.
  • Cipőből nem egészen ilyet hordok farmerhoz, van egy pici sarka is.
  • Egyszer a Barátnőm talált a Hádában egy ilyen hasonló kockás kalapot. ♥ Már agyon hordtam azt is, de úgy szeretem!
  • Ez a kabát is valami hasonló, a lényeg, hogy megkötős legyen, akár bőr-, akár szövetkabát. Ne szivárogjon be alulról a hideg! :D

lione divat

Ez a második összeállítás, a nyári stílust jellemzi, bár szalma- vagy nyári kalapot ritkán hordok. Ám ha volna egy ilyen bolt, ahol ezeket kapni mindenféle színben, olyan boldog lennék! :D Egyébként igen, balerina cipővel, vagy egyszerű kis elegánsabb papuccsal szoktam ezeket hordani. De nincs mindenből mindenféle színem, amiből 2 van, abból van egy fekete tuti, majd egy fehér (vagy tört fehér). Pedig de jó lenne több szín! :D Szóval ez az összeállítás baromira bejön, és hordanám más kombinációban is.

lione divat

Ez a harmadik egy elegáns viselet klasszikus énekléshez. De szerettem ezeket felvenni! :) Hogy a rockosabb projektünkben (ha egyszer megvalósul) milyen dizájn lesz, még nem tudom, de majd kattintgatok ezen a Polyvore-on... :D (Aztán majd találjak is olyan cumót, amit megálmodtam, élőben is...xD)

lione divat

Ez a negyedik pedig egy újabb variáció a hétköznapi viseletemhez. A jobb alsó sarokban a cipő még mindig az első képnél említett darabot próbálja jelképezni, több-kevesebb sikerrel. :D A napszemüveg lencséje sem ilyen magas, sokkal laposabb. Továbbá mostanában sehol nem látok ilyen egyszerű bolerókat, hol lehet kapni? Na meg ami még nagyon hiányzik, mert már elhasználódott, az a cipzáros pulcsi több színben. Ha valaki lát ilyet (S-XS méretben), kérem, jelezze! :) Köszönöm.

Ti milyen ruhákat szerettek? :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

random ruha cél