2014. máj 16.

Ajánló: Citromból limonádét

Ajánló: Citromból limonádét

Van, hogy az embernek nem úgy jön össze valami, ahogy akarja - akár saját hibából, akár külső tényező miatt - lényegtelen. Csináljunk belőle mást, de jobbat! Még az Ex-Moszkva téren is szép napot kíván lépcső:

2014-szepnap.jpg
Szombaton történt ugyanis, hogy rossz (jövő hét szombati) napirendet töltött be az agyam, és elindultam arra a próbára, ami egy héttel később lenne. A próbahelyen nem volt senki, és fennakadva kérdezték az ottaniak, hova jövök. Még mindig meg voltam győződve, hogy itt mi próbálni fogunk. Felhívtam a karvezetőt, hogy most lesz-e próba. Nyilván nem. Hát nevettem egyet magamon. Kérdezte szegény: "De ugye nem indultál el, ugye?" Hát, dehogynem, de mondtam, hogy nem gond, szép idő van, jártam egyet és olvastam. :)

Eztán felhívtam Párom, hogy merre jár, találkoztunk a lakásunkhoz közeli metrómegállóban, beugrottunk a Lidlbe kechupért, tettünk egy kis kört, felfedeztünk egy új boltot a környéken, ahol mindenféle diétákhoz árulnak alapanyagokat... és feldobtam a lehetőséget, hogy ha már így alakult, menjünk és sétáljunk egyet a Várban.

Felballagtunk hát a Várba, a tett helyszínére: ahol anno, egy jó kis koncert után, éjfél után andalogva (és fagyoskodva, mert tél volt) összejöttünk - nosztalgiáztunk és esküvői fotózásra alkalmas helyeket jegyeztünk meg. A Halász-bástyánál egy nagyszerű zenekarral találkoztunk (Freedom Café), akik olyat muzsikáltak, hogy rázott a hideg! Vettünk is CD-t, mert a jó zenét bizony támogatni kell! :)

Kenyér- és péksütemény fesztivál is volt a palotánál, ahol Lipóti, Cserpes, Gárdonyi Teaház és Fuchs is előfordult, illetve egy bizonyos szarvasos pultnál csorgattuk a nyálunkat addig, míg nem vettünk végül egy pár kisebb csemege kolbászt. Mmmm...

Azt kell mondjam, csodálatosat sétáltunk ebben a remek időben, és új információkra tettünk szert. Azt hiszem, sikerült ebből a kis szelet citromból igazán rengeteg és finom limonádét készíteni! :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

zene ajánló boldogság