2014. feb 09.

Cél: Csere

Cél: Csere

A cél a következő: a zöld háromszög táblába új hölgyet illeszteni, melyet már magam rajzoltam Inkscape-ben. Szeretnék minél kevesebb "más tollával éleskedést" a blogomra. Gondoltam rá, hogy megvásárolom az eredetit, de sajnos csak egy helyen találtam meg, és 36 000 Forint körüli Eurómennyiséget javasolt befizetésre a honlap. Így inkább úgy döntöttem, rajzolok sajátot. Mindenhol ki kell cserélnem a táblát, és 1-2 bejegyzésben talán mást is, hogy minél inkább a saját legyen minden garfika és illusztráció, ahol megoldható. Nyilván ajánlásoknál használok az adott termékről, eseményről stb. más által készült képet, vagy ingyen felhasználható illusztrációt, ezeken a helyeken oda is fogom illeszteni a forrást a bejegyzés aljára kicsi szürke betűvel. Amit én rajzoltam Inkscape-ben, vagy fényképeztem, ott nem lesz forrásmegjelölés. Ez a cél. A változások fokozatosan észlelhetők lesznek.

Íme az új hölgy (nem olyan szép, de legalább az enyém :) és ültet!), Kuro-chan v1.0:

kertészlány

Egyéb kész vagy folyamatban lévő változás: pl. ha lejjebb görgetsz, mint az oldal teteje, látsz a jobb alsó sarokban egy kis felfele mutató nyilat zöld körben, melyre rákattintva a lap tetején találhatod magad. Továbbá keresem az ultimate blognév dizájnt, még nem találtam meg, de már alakul, a fejlécben látható. Valahogy így. :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog folyamat cél