2013. nov 22.

Ajánló: Célállítás a párkeresésben

Ajánló: Célállítás a párkeresésben

Sokan küszködnek. Én is küszködtem. Most nem küszködöm. De vannak, akik még mindig küszködnek. Nekik szól most ez a bejegyzés.

Szóval egy szakítás után (több szakítás után is nyilván) halálvágyastul magamba roskadva ültem. Utálom a roskadást, épp ezért két sírás között könyveket, weboldalakat lapozgattam, keresve a megoldást, hogyan mulaszthatnám el a leghamarabb a keserűségemet. Nyitottam egy noteszt és jegyzeteltem mindent, ami pozitív: idézeteket, vázlatokat és feladatok megoldásait. Már nem tudom, hol olvastam, így nem tudok referenciát írni, azon kívül, hogy úgy tűnik, nálam bevált az alábbi... Módszer? Trükk? Nem tudom. Az alábbi feladat:

Olvasd el az új blogon!

párkapcsolat varázslás

 

under-construction-felk-16.pngUpdate: megvan, itt olvastam. :)

Kép: az Átkozott boszorkák filmből

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló szerelem párkapcsolat gyakorlat lelki