2013. nov 13.

Kész: Énekeffekt

Kész: Énekeffekt

Napoleon Hill is írja, meg szinte minden sikert tanító írás/hanganyag állítja, hogy ha valamit nagyon akarsz, azt eléred. Tudd, hogy mit akarsz, és akkor a hogyan is megmutatja magát.

Szóval úgy történt, hogy nézegettük a piacon található énekeffekteket, márkákat, minőségeket, és közben kialakult az igényem is:

  • Kell egy utasítható asszonykórus, akiknek nem csak beadom a hangnemet és rám vokáloznak, hanem esetleg midi billentyűvel változtathatom is, amit azok művelnek.
  • Kell bele módosítható Á referencia, mert lehetséges, hogy az adott muzsika nem 440-re van hangolva.
  • Jól jönne egy looper is, mert azzal jól el lehet játszani, meg nagyon inspiráló tud lenni.
  • Kéne egy hangkártya is, mert a laptop hangkártyáján még gyakorlás visszahallgatásához megfelelő minőségben sem lehet felvenni.

A fentiek függvényében körbenéztünk a piacon, és a TC-helicon VoiceLive Touch pont megfelelt paramétereknek.

- De nem lehet taposni!
- Nő vagyok. És nem is hangszeres. Magassarkúban nem is akarom taposni.

Tehát eldőlt: kell egy técéhá véelté (röviden). Ha ügyesen gyűjtögetek, 3-4 hónap alatt megvan. Vaaaaagy? Életem első teljes munkaidős határozatlan idejű munkáltatójának eddigi legjobb döntése: utal egy 13. havi fizetést. Néztem is, hogy mi? Mi? Kapok ilyet? Nekem ez jár? Elolvadtam... és lett egy tapi-énekeffektem! ♥

legjobb énekeffekt
Bár ez egy elég szélsőséges és ritka eset, de azt hiszem, valahogy így működik... ;)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

zene kütyü kész régebben