2015. jún 23.

Ajánló: Gardrobcsere.hu

Ajánló: Gardrobcsere.hu

Valahogy szembe jött a Facebookon ez a weboldal (rejtély, hogy miért csak most), és most másfél hete függővé váltam. Fel is töltöttem néhány eladó holmimat, és vettem pár apróságot fillérekért, pl. szoknyát, bolerót, meg egy gyönyörű sálat is.

Nekem mindig az a gondom, hogy túl pici vagyok, így sosem találok magamnak megfelelő méretű bármit, ami tetszik is. De most például ennek a weboldalnak a segítségével tökéletesen passzoló fekete szatén boleróhoz juthattam. Szóval szerintem érdemes regisztrálni, mert kincseket lehet találni jó áron.

Például, néhány személyes kedvencem:

Ez a csipkés ruha, meg ez a türkiz ruha, kár, hogy nagy rám. Ezt a bikinit is el tudnám viselni a méretemben, vagy ezt. Csak hogy néhány apróságot említsek. :)

402880174d698836014d6d7a0dd40736.jpg

Említettem azt is, hogy ha esküvőre készülsz, akkor is érdemes szétnézni a neten, menyasszonyi és menyecskeruhákat is találhatsz többféle stílusban, sőt cipőket. De ha csak vendég vagy koszorúslány leszel, akkor is érdemes körbenézned.

Kép: gardrobcsere.hu, cappynnyoo

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló ruha esküvő bolt webshop