2014. feb 08.

Random: Kipróbáltam

Random: Kipróbáltam

No, kipróbáltam a varrógépet. Még szoknunk kell egymást. Pl.:

  1. öltésMég mindig újdonság, hogy mennyivel nehezebb ez, mint anyué, legalább a duplája, vagy triplája, nem tudom, de mindig meglep.... :)
  2. Halk, inkább az elektromos motor zúgásának hangja jellemzőbb, mint a csattogás, így már nem nagyon lesz duplázás utánzás a Nightmare to Remember-re... :D
  3. Főleg egyenes öltésnél valamiért alul hurkosodik icipicit, próbáltam javítani a felső szálfeszítés tekerentyűvel, de nem sokat segített. Ha nem javul, azaz ha nem találom meg az egyensúlyt, írok a Varrógépcentrumnak, hogy help.
  4. Már sikerült is bekapatnom a szálat felül meg alul is... xD A felsőhöz le is kellett csavarozni a búrát, nem tudom, hogy sikerült, de szép feketére festettem a fehér cérnát az olajjal... Ej-ej...
  5. Mire rájöttem, hogy hogyan kell jól befűzni az alsó szálat ebbe a fekvő körforgós megoldásba... Valahogy a kézikönyvben, meg a neten a videón se látszik, hogy mibe kell beleakadnia, de rájöttem! :)

Így végre felvarrtam a tavaly márciusban vásárolt farmer alját, bár mivel október óta fogytam, ez is eláll, meg hát ugye fel kellett hajtani vagy húsz centit, így a térde kicsit lejjebb lóg... de ez van. Legalább trapéz, és az feljön a husáng vádlimra. :D Törpéknek itthon ez jár... Majd egyszer más lesz! De akkor nagyon! ;)

Miután vettem cérnát, ollót, stb., ebben a hónapban már nincs több költőpénzem. Csurog a nyálam szegény billentyűzetre, ahogy nézegetem a webshopokat, miből mit tudnék készíteni; csipkék, madzagok, anyagok, szalagok, egyéb kiegészítők - úúúúú.... Mert hát én olyan vagyok, hogy ha meglátom az anyagot, abba már belelátom, mi lenne belőle, ha nekiesnék (más kérdés, hogy mivel gyakorlatlan vagyok, egyelőre csálé és girbegurba lenne, de az idővel javul...). Csak sajna nem mindig van minden boltban minden, ami egy ötlethez kell, tehát mire összegyűlik, meg különben is... na sebaj. Kezdjük az itthoni maradék pólóanyagból mondjuk egy derékmelegítővel... :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

random folyamat cél varrás