2015. nov 19.

Kész: Fotómasina haladó kezdőknek

Kész: Fotómasina haladó kezdőknek

Páromnak van egy fényképezőgépe, mely az állandó társammá vált. Persze elég korlátoltak a képességei, de mégis, a maga módján jó kis képeket lehetett vele lőni. Továbbá már nagyon leharcolt szegény, ütött-kopott,  folyton ott van a sarokban az a folt, ami nem lencsehiba, mert kb. évente pozíciót vált. Kellett egy kicsit több fényérzékenység, rugalmasabb beállíthatóság, stb. Előbb vagy utóbb meg kellett hát lépni a lépést: belépő szintű tükörreflexes gépre váltani.

Barátok, ismerősök gépeivel már egész ügyeskén lövöldöztem, de csak akkor tudom fejleszteni a képességeimet, ha az állandó eszközöm nem korlátoz le. Hát a MBBK csoportban egyszer csak megkérdezte valaki, hogy ki mivel fényképez, én meg már amúgy is olvasgattam asztrofotózás témában, amelyhez a Canon EOS igen elterjedt csillag-megörökítő eszköz jó támogatással, így már csak ez az apró löket kellett, hogy valaki a kommentekben Canon EOS 700D-t ajánlja. Kimásoltam, beillesztettem a keresőbe, entert nyomtam, jöttek a tesztek, cikkek, árak, kiolvastam a netet, és már tudtam, hogy nekem is kell. (Még a 100D-vel, a 600D-vel és 650D-vel szemeztem.)

Szóval a fenti két bekezdés tele van okokkal és okozatokkal, miért kellett már váltani. Bújtam a megfelelő oldalakat, beléptem a megfelelő csoportokba, és érkezett is egy ajánlat egy használt* csomagról, melyre lecsaptam. Hát itt van, már csak meg kell tanulni használni. Jól elleszek vele egy darabig. Nézzétek csak, milyen aranyos! Let's learn!

2015-fotomasina.JPG

* Sose aggódjatok, nem szükséges mindig mindenből a patikaúj, boltisteril verziót megvásárolni, csak oda kell figyelni, mit veszel meg. A telómat is használtan vettem és még mindig megy, a midibillentyűm is használt, és a laptopom is a világ egyik legjobb vétele volt. Párom nem rég egy motort vett jóval-jóval áron alul, amiért sokan irigylik, persze van vele feladata még, de így is megérte. A használt cuccok pénztárcakímélőek, és az ökolábnyomotokat is féken tartják.

 

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló kütyü zöld kész