2015. ápr 19.

Ajánló: A programozó nő

Ajánló: A programozó nő

Interjú önmagammal :)

Hogyan indult?
Tulajdonképp eszem ágában sem volt eredetileg programozni. Bennem is élt a sztereotípia, hogy az pasimeló, és biztos nehéz, úgysem érteném meg, stb.. De valahogy mindig ott járt a nyomomban. Amikor szembetalálkoztam az internettel tiniként, Wordben építgettem weboldalakat nagy büszkén. Később a Netscape Composerével már sokkal hatékonyabban tudtam ennek a hobbimnak hódolni. Ennek köszönhetően fel-felkerestek ismerősök, hogy szeretnének kikerülni a netre, dobjak nekik össze valami kis egyszerűt, és adnak érte egy kis zsebpénzt. Kezdett viszketni a tenyerem, hogy mennyire jó lenne, ha nem csak statikus, de dinamikus oldalakat is tudnék csinálni. Elkezdtem tartalomkezelő rendszereket használni, de egyikkel se voltam igazán elégedett, azonkívül ömlöttek az ötletek, mi mindent lehetne megvalósítani (jobban).

2015_women-in-tech.jpg

Olvass tovább az új blogon!

 

Kép: tech.co

 

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló random motiváció folyamat női lelki kész