2015. feb 27.

Random: Vigyázz! Kész! Posztolj!

Random: Vigyázz! Kész! Posztolj!

Csatlakoztam a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezéshez. Ez egy olyan közösség építő blogger-játék, ahol különböző témákból sorsolnak megadott időközönként, és a kijelölt napon meg "kell" jelentetni a kisorsolt témával kapcsolatos bejegyzést - röviden. Tavaly indult, akkor lemaradtam róla, és csak később néztem, néztem, milyen jó kis kezdeményezés ez, de jó lenne részt venni... Most, hogy évfordulója van, úgy gondoltam, ez így elég "kerek szám" ahhoz, hogy be merjek szállni a körhintába. :D Tehát mostantól néha-néha lesz 1-2 Vigyázz! Kész! Posztolj! bejegyzésem is. Természetesen az aktuális téma a megadott időpontig top secret. ;)

2015-vkp.png

Ha van blogod és tetszik a kezdeményezés, gyere, csatlakozz Te is, jelentkezz Szilvinél! :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog közösség játék random VKP