2014. már 12.

Random: Egy Díj

Random: Egy Díj

liebsterblogaward.pngEgyszer csak kaptam egy aranyos díjat, ami arról szól, hogy írjunk magunkról, meg kérdezzünk másokat. Hát ott, ahonnan a díjat kaptam, találtam mindenféle kérdéseket, a legtöbbet megválaszoltam, természetesen azt mind, ami nekem szól, lejjebb! :) Szóval köszönöm szépen Viviennek! Íme a rakás kérdés a magamról írás jegyében (Írj magadról néhány sort):

  • Van olyan híres ember, aki szerinted nagyon igazakat mondott, és gyakran idézel tőle?
  • Ó, rengetegen vannak, idézem őket folyamatosan a Motiváció rovatomban. :)

  • Követsz valamilyen videobloggert?
  • Konkrétan követni nem követem, de a Sötétszőkét és a Hollywood Hírügynökséget már nézegettem.

  • Humorosnak tartod magad?
  • Már-már megszokom, hogy mások szerint az vagyok. ;P

  • Reál vagy humán beállítottságú vagy?
  • A matekot szerettem, és programozó vagyok, azon kívül hobbiszínész és énekes. Szóval... :)

  • Van olyan tanárod, akire felnézel/tiszteled/kedveled?
  • Így utólag? Már mindet... az idő mindent megszépít! :)

  • Milyen országba utaznál el szívesen?
  • Kína, Japán, Peru... Bárhová! Imádom a Világot! :)

  • Rajongója vagy valamelyik hírességnek?
  • Kedvenc zenészeimnek!

  • Milyen körülmények közt szeretsz írni?
  • Bárhol, bármikor átkapcsolom az agyam alkotóba - vissza már nehezebb... :)

  • Mit szeretnél elérni egy éven belül?
  • Több szabadidőt.

  • Nézel valóságshowkat (őszintén!)?
  • Még TV-m sincs! ;)

  • Melyik nyaralásod volt eddig a legemlékezetesebb?
  • A Gitármánia Tábor!

  • Mióta blogolsz?
  • Itt 2013. októbere óta... amúgy... nagyobb megszakításokkal talán 2006.

  • Mit csinálsz szabadidődben?
  • Énekelek.

  • HTML kódos design vagy blog sablon?
  • Webprogramozóként? :) Egy eredeti dizájnt módosítottam html, css, javascript és grafika terén is.

Kérdések, amiket tényleg kaptam (Válaszold meg a kérdéseket):

  • 1. E/1 vagy E/3?
  • Mindkettő! De eperből bármennyi! :)

  • 2. Hány részesre tervezed a blogod?
  • Na ez nincs tervben...

  • 3. Hogy találtad ki a sztoridat? Mi ihletett meg?
  • Ez az én történetem... :)

  • 4. Mi volt az eddigi legnagyobb elismerés, amit a bloggervilágban kaptál?
  • Eddig még nem ismert el senki... :D

  • 5. Szoktál más blogokat olvasni? Melyik a kedvenced?
  • Főleg Dorkát, Anit, Szilvit, Annát, Mártit, Almát...

  • 6. Van olyan szereplőd, akit konkrét személyről mintáztál (híresség vagy egyik ismerősöd)?
  • Vannak "regényeim", amiket még nem írtam le, csak fejben vannak, ott sokan vannak pl. belőlem... :)

  • 7.  Eddig milyen díjakat kaptál?
  • Ezt itt.

  • 8. Szívesen látnád könyvként a sztoridat?
  • Hát... persze! :D

  • 9. Kire tekintesz egyfajta pédaképként írás, blogolás terén?
  • Arthur C. Clarke stílusa nagyon tetszik, persze épp őt olvasom most... :)

  • 10. Mikor szoktad kitalálni a történeteid/cikkeid témáját?
  • Teljesen változó... amikor elönt az ihlet! :D

És akkor kinek adom tovább? Nem tudom, ki az, aki benne lenne egy ilyen játékban, de azért itt a felhívás! :)

Kérdéseim, ha van kedvetek játszani (Tegyél fel kérdéseket):

  1. Mit tennél, ha megnyernéd a lottót?
  2. Mivel foglalkozol (vagy szeretnél foglalkozni iskola után)?
  3. Mi volt életed eddigi legfelejthetetlenebb pillanata?
  4. Ki a példaképed? (Bármiben)
  5. Mi a kedvenc helyed Magyarországon?
  6. Mit szeretnél elérni 5 év múlva?
  7. Mit jelent számodra a Boldogság?

 Kik kapják a díjat és a kérdéseket (Jelölj meg bloggereket, írj nekik kommentben):

És add tovább:

 liebsterblogaward.png

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

közösség játék random díj