2013. dec 03.

Cél: Szilikon öntőforma

Cél: Szilikon öntőforma

A szaloncukrozás kapcsán eszembe jutott, hogy egyes szaloncukor típusoknál talán egyszerűbb lenne az életem, ha volna szilikon szaloncukor formám. Nekiálltam böngészni a netet és a webshopokat, aztán mindenféle formát találtam (szívecske, kismaci, helókitti, R2D2) - semmi, ami legalább picit, megközelítőleg hasonlítana... Már azon kezdtem gondolkodni, hány perc még, mire nemiszerv alakút találok, és ezt szóvá is tettem Páromnak. De Párom hál'Istennek mérnök! ♥ Polimérnök! (Magyarul Polimertechnikai Gépészmérnök)

"Két komponensű étkezési szilikonból akár ki is tudod önteni... De az legalább tízezres tétel..."

Vagy mégse? - Akkor a "szilikon szaloncukor forma" keresőszavamat "élelmiszeripari szilikon alapanyag"-ra cseréltem, és találtam is olcsóbbat; belinkeltem, azt mondta, 8 decire elég. Mondtam, kérem szülinapomra. De nem olyan egyszerű az! Elvégre mérnökkel van dolgom! :) Kiválasztani az edényt, lemérni, lerajzolni a szaloncukrot, lemérni, és kiszámolni, milyen magasra ér föl a szilikon, mekkora szaloncukrokat lep el. Kijött egy nem kedvező érték.

szilikon forma készítés házilag
Az nem lehet! Akkor elballagtam a konyhába, hoztam 8 deci vizet és beleöntöttem a tálba, majd beleállítottam a vonalzót. Így már azért szimpatikusabb az érték. Végül 10 só-liszt gyurma szaloncukor mintát gyúrtam, amivel meg kell tervezni az elhelyezést... (Azért egy 3D nyomtatóval könnyebb lenne... :D)

só-liszt gyurma

Folyt. köv.

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív konyha karácsony szilikon praktikus eszköz cél