2013. nov 10.

Kész: Sapi

Kész: Sapi

Habár most igen lassan vánszorog ide az éghajlati adottságoknak megfelelő aktuális hónapban elvárható időjárás, a múlt télen zsebre tettem a kalapos öntudatomat, pont mint az alábbi kis képregény-szösszeneten...

krizbo.com

... és varrtam magamnak egy sapit, amit hajlandó is vagyok hordani.

Életem első saját készítésű sapkája, talán egy leheletnyit kicsi lett, mert a fülem alja kilóg, meg egy picit csálé. De azt hiszem egy ilyen amatőrtől, mint én, ez is nagyszerű teljesítmény. A rózsaszín és a fekete pólóanyag között belül ilyen polár jellegű anyag van, amit eredetileg nem is terveztem oda, de nem bántam meg, hogy végül bekerült. Ha a két copfot az állam alatt megkötöm, nagyon jól melegít a rendszer. A pici csipkés szösszenet meg egyszerűen kellet a lelkemnek. :)

DIY sapka

Képek: krizbo.com (& saját)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív ötlet kész varrás fasün régebben