2013. okt 24.

Kitűző

Kitűző

2013-galaxy.jpgHa kitűzöl célokat, el is érheted azokat. Ezt a saját bőrömön tapasztaltam. Különböző közösségek különböző fogalmakat, magyarázatokat, elméleteket is alkottak erre, mint például Univerzum, vagy Agykontroll, vagy Tudatalatti Programozása - akárhogy is, a legfontosabb ami a céljaid eléréséhez kell, az Te magad vagy.

Sokáig csak lébecoltam, keresgéltem, célozgattam; de aztán egyszer csak berágtam. Megelégeltem, ami van, és eldöntöttem: lesz egy piacképes szakmám és elköltözöm. A piacképes szakmát a legjobb tudásom szerint kiviteleztem, az elköltözésemet pedig az is elősegítette, hogy időközben megtaláltam a Páromat. Most már egy ideje együtt tűzünk ki célokat, és együtt haladunk tovább a megvalósítás útján. ♥

Szóval valami ilyesmiről tervezek beszámolni néha. :)

Kép: Wikipedia

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

cél