2016. máj 11.

Ajánló: Miért jó blogokat olvasni?

Ajánló: Miért jó blogokat olvasni?

Körülbelül az óta olvasok blogokat, amióta ezt a blogot vezetem. Előtte is írogattam, de nem voltam igazán rendszeres blogolvasó. Most már több blogot is követek, napi szinten több bejegyzést is elolvasok. Főleg a Facebookról kattintok a blogokra (a blogok Facebook oldalairól vagy a MBBK csoportból) - leginkább a cím és a kezdőkép alapján. De a Blog.hu feliratkozását is használom, végiggörgetem az értesítőket, és kattintok, ha találok valami érdekeset.

Miért jó ez nekem?

  • Megismerek embereket, akikkel néhány dologban hasonlítunk egymásra. Legrosszabb esetben csak abban, hogy blogolunk.

  • Megismerek embereket, akikkel sok mindenben különbözünk egymástól, mégis úgy tudnak írni valami témáról, ami eddig nem érdekelt, hogy esetleg elkezd érdekelni. Ha mást nem, arra az 5 percre érdekel, amíg elolvasom a bejegyzését.

  • Megismerek életeket és helyzeteket, illetve ami érzelmeket ezek a helyzetek kiváltanak a bloggerekből. Az empatikus érzékem dolgozik és fejlődik.

  • Megismerek kérdéseket, amelyeket még én magam nem tettem fel, és el is gondolkodok rajtuk.

  • Megismerek lehetőségeket, megoldásokat, módszereket, amelyek másnak beváltak. Talán még ki is próbálom, lehet, hogy nálam is működni fog. Persze lehet, hogy nem.

  • Megismerek olyan véleményeket és gondolkodásmódokat, amelyeket máshol nem találnék meg. Sokan gondolkodnak fekete-fehérben, de a blogokon gyakran árnyaltabb a helyzet.

  • Végül pedig mindezek által még jobban megismerem önmagam is.

Szerintetek miért jó blogokat olvasni?

Kép: pixabay

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog ajánló őszinteség önfejlesztés magyarbloggerek