2016. ápr 12.

Random: 3x Dorothy Award

Random: 3x Dorothy Award

Köszönöm mindhárom bloggernek, hogy eszetekbe jutottam és díjra jelöltetek! :) Lássuk, mi is ez valójában.

A Dorothy Blog Award egy vándor díj, amit bloggerek adnak egymásnak a másik fél munkájának elismeréseként. A jelölőim: Brigitte, Kamilla és Harmat Vivien Vanda.

dorothy_blog_award.pngTODO list:

1. Köszönd meg a díjat és jelöld, kitől kaptad!
2. Olvasd el a díjazód blogját!
3. Írj 12 dolgot a díjazód blogjáról!
4. Írj 12 dolgot magadról!
5. Válaszolj a feltett kérdésekre!
6. Írj kommentet a díjazód blogján egy bejegyzéshez.
7. Cseréljetek linket!
8. Jelölj 12 embert a díjra!
9. Tegyél fel 12 kérdést a jelöltjeidnek!

A blogokról:

1. Brigitte blogja elmondása szerint mindenről szól, ami egy 20 éves egyetemistát érdekelhet.
2. Írásait nagyon intelligensnek találom, és ajánlom mindenkinek!
3. Életmódváltásba kezdett, erről is ír, a nehézségekről és a sikereiről is.
4. A jegyzetek menüpont alatt pedig lelki témákról olvashattok.

5. Kamilla blogja főleg a mandalafestésről szól.
6. Csodálatos mandalákat készít, melyeknek jelentést is ad különféle szimbólumokat felhasználva.
7. Jógázik is, mely sok mindenen átsegíti őt,
8. illetve más spirituális témákban is otthon van.

9. A Lencsevég blog leginkább a fotózásról szól.
10. Ugyan még nagyon friss, de népszerű, mert nagyon jó minőségű képek és tartalom található rajta.
11. Interjúkat készít fotósokkal,
12. és remek cosplay-es képeket láthattok ugyanitt.

Rólam és a blogomról:

1. Már mindenki tudja, de ha valaki mégsem, annak elárulom, hogy programozó vagyok és kampányolok, hogy gyertek lányok ti is programozni! Ne higgyétek, hogy nem vagytok rá képesek! Nem fekete mágia ez! :)
2. A blogomra nem lehet egyetlen címkét ragasztani, személyes írásaim mellett, igyekszem motiváló lenni, és ajánlani a nekem bevált dolgokat, legyen az akár termék, akár gondolkodásmód.
3. Szociofóbiás depressziós voltam.
4. Engem is foglalkoztat a gyermekvállalás, mint Kamillát.
5. A blog azért lett zöld, mert szeretnék minél környezetbarátabb módon élni. Egyébként az utóbbi időben a türkiz a kedvenc színem. Előtte a lila volt, az előtt a bordó, az előtt a kék.
6. A logóm egy tábla, amin egy kalapos lány ültet egy növényt - nem tudom, mennyire látszik, mert én rajzoltam, de nem vagyok grafikus. :D Ez jelöli azt, hogy itt, ezen a területen valami munkálatok folynak, valami "megvalósítás alatt" van.
7. Mostanában hosszabb távú megvalósítások folynak, pl. jogosítvány. Ez ráadásul egy különösen nehéz dolog, mert félek a vezetéstől. De hiszem, hogy ugyanúgy, mint a szociofóbiát, ezt is le lehet győzni.
8. Egyébként szabadidőmben énekelek, kreatívkodok, fényképezgetek, tanulgatok zongorázni, túrázom... bár mostanában nagyon sok a munka, így leginkább bambulok, de hogy az milyen jól tud esni!
9. Szeretek olvasni is, de nem tudom falni a könyveket, lassan olvasok.
10. Sokszor nehéz szavakba önteni a gondolataimat, érzéseimet.
11. Az első blogomat... nem emlékszem, mikor kezdtem el, de még FreeBlogon volt.
12. Az olyan zenéket szeretem, amelyek hallgatás közben egy kicsit az agyamat is megdolgoztatják. :)

Válaszaim a kérdésekre (itt most random szemezgetek mindhárom blogger kérdéseiből, amúgy is van, amit már megválaszoltam fentebb):
1. Mi inspirál legjobban? - A takarításhoz például a Disturbed zenéje. Ha bármihez energia kell, akkor Disturbed! :D
2. Vannak példaképeid (blogger, író, énekes stb…)? - Énekes van: pl. Floor Jansen. Őt az Ayreonban ismertem meg, és lenyűgöző, hogy simán énekel rockot és operát is. Lazán, kisujjból. ♥
3. Melyik az a 3 könyv (ha van ilyen), ami változtatott a látásmódodon, segített abban, hogy más szemszögből tudj nézni az eddigi életedre? - A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása, A Dalai Láma macskája (mindkét könyv), Sikerkalauz 2.
4. Él benned a hazaszeretet? - Igen. Szeretem a nyelvet, amit beszélek, szeretem az otthonomat, a budapesti építészetet, a Pilis kilátóit, a Duna illatát, Szentendre hangulatát... Szeretném, ha a gyermekeim itt nőnének fel, ez a különleges nyelvet beszélnék, és itt élnének és tennének csodát. Szeretném, ha élhető lenne ez az ország és benne az emberek boldogok.
5. Mi volt a kedvenc gyermekkori meséd? - Kedvenc versem volt a Cini-cini muzsikában a Ficánka játszik. :D
6. Melyik volt a kedvenc bejegyzésed a blogodon? - A boldogság 10 pontban
7. Mit sikerült megvalósítanod a gyerekkori álmaidból? - Nem igazán emlékszem a gyermekkori álmaimra. Legalábbis nagy dolgokra nem. Építész akartam lenni, most programozom. Végül is van benne hasonlóság, a programozás olyan, mintha építőkockáznék. Vettünk egy csillagtávcsövet is, de majd nyáron kezdjük el tanulgatni. Színész nem lettem, de énekelgetek. Motorozni is szeretnék, de egyelőre B-s jogsit csinálok.
8. Ha csak egy dolgot változtathatnál meg magadon, mi lenne az? (Külső, vagy belső tulajdonság is lehet.) - Szeretnék több hajlamot a rendrakásra, rend megtartásra. :D
9. Vannak olyan dolgok az életedben, amik újra és újra megtörténnek, mintha osztályt ismételnél? - Nincs. Legalábbis azon az úton, amin éppen vagyok. Mindig van választási lehetőségem, így ha elindulnék másik irányba, lehet, hogy lenne ismételni valóm. De amerre most épp megyek, úgy érzem, tanulom a leckét és nem kell újrajárnom az osztályt.
10. Örökbe fogadnál állatot? Ha igen, milyet? - Egy bármilyen macskát, egy mudit és egy tacskót mindenképp. :D
11. Mi inspirált arra, hogy blog írásba kezdj? - A(z ön) motiváció. :)
12. Van olyan dolog, amit minden egyes lomtalanításkor megmentesz valamilyen indokkal? - Az ülőlabdát például. Nagyon hiszek benne, hogy egyszer ráveszem magam, hogy azon is végezzek gyakorlatokat, főleg, amikor terhes leszek! :D

Én most nem jelölnék meg másokat, mert már körbe-körbe jelölgetjük egymást. :D De ha olvasod ezt a bejegyzést, és még nem jelölt senki, de szeretnéd: érezd úgy, hogy Te is megnyerted a Dorothy Blog Award-ot! A kérdéseim pedig ugyanazok, amiket fentebb én is megválaszoltam. :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog közösség játék random díj TAG