2016. jan 11.

Kész: Mutasd a naptárad

Kész: Mutasd a naptárad

Panka még novemberben hirdetett egy játékot "Mutasd a naptárad" címmel. Akkor nyeremény is volt, de mivel nekem még nem voltak meg a lapjaim, továbbá más ötletem is támadt - hála Barátnőmnek, aki feliratkozott Via Kreatív Kalendárium tanfolyamára, és miután kidekorálta a saját naptárát, én is ihletet kaptam. Szóval hestegmutasdanaptárad - íme:

Kívülről jelenleg nincs rajta semmi látnivaló. Tavaly rajzoltam és ragasztottam rá, ám mára már kissé megkopott és két strassz le is esett. Legújabb tervem, hogy a maradék csillagos anyagomból varrok rá egy ruhácskát. Bár személy szerint aggódom, hogy ez az anyag kissé vastag lesz. Ugyanis ez a csillagmánia nekem már nagyon régóta megvan. Kicsi-tini koromban az ágyam gyári ágytakarója sötétkék csillagmintás bársony-szerűség volt. Nem, nem hagyományos ötágú stilizált csillagok, hanem tényleg az éghez hasonló inkább. Anyu szerzett ugyanilyen mintájú anyagot sötétítő függönynek, ami nem bársonyos. Szóval ebből van némi maradékom, talán kipróbálom vele a Filofax-ruhát, aztán meglátjuk. Ha túl vastag, tűvé teszem a netet azért a türkiz csillagos anyagért, amit kinéztem, de épp sehol se kapni (csak max ha a többi színt is megveszem, szóval aki lát ilyet magában, sikítson). De már azon is elgondolkoztam, hogy én festek meg egy deep-space anyagot, majd csillagokat pöttyözök rá hipóval. Vajon mennyire életképes a gondolat? :D

Szóval a belsejét is ezek a csillagos matricák ihlették meg, meg a türkizmániám, ami már több mint egy éve tart. Ezekre a matricákra kellett várni a legtöbbet. Ehhez kerestem megfelelő körítést. Először elgondolkodtam a glitter-kartonon, de aztán oda jutottam, hogy talán egy kicsit erős lenne. Így gyöngyház-kartonért túrtam fel a netet, amit itt találtam meg. A csillogós washitape szintén újdonság nálam. Eddig nem szerettem a csillámló dolgokat, és el nem tudtam volna magammal kapcsolatban képzelni ilyesmit, de hát változik az ember. Olyan hívogatón csillogtak a hobbiboltban, hogy megengedtem nekik, hogy velem jöjjenek.

Nézd meg őket a galériában:

Szóval a kartonokból elválasztó lapokat vágtam, és csillámos ragasztószalaggal és a csillagos képekkel díszítettem őket. Belülre Dokibook lapokat rendeltem, de nem a legjobb választás. Nincs vele különösebb probléma, csak az én compact méretű Filofax-gyűrűimbe vastagok a lapjai és mélyebben van a lukasztás. Illetve jobban tetszene, ha a hétfő lenne az első a lap tetején. Megpróbáltam dátumbélyegzővel kompenzálni, de nem az igazi. Viszont vettünk színes nyomtatót, így végre akármilyet tervezhetek, nem fog kopni, mint a lézeres nyomtatásom. Csak vastagabb nyomtatópapírt kell találnom, mert egyelőre az éves áttekintőt kénytelen voltam dupla lapra nyomtatni, hogy tartson is valamit.

Az a cuki, kettőspont-három arcot vágó lényt ábrázoló washitape tároló elválasztó műanyag lapocska is Dokibook termék, szerintem eszméletlen aranyos. :) Az elválasztó lapok lyukasztásakor termelődő washi-köröket ragasztgattam rá.

Nektek milyen a 2016-os naptáratok? :)

U.I.: Flickr-ön is fenn vagyok :)

 

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív ajánló naptár kész filofax