2015. dec 01.

Ünnep: Sorsoltam! :)

Ünnep: Sorsoltam! :)

Tudom, rég volt és nagyon hosszú jelentkezési időt hagytam, de kisorsoltam a nyertest! :)

Andi

Már küldöm is az e-mailt. Mivel a türkiz szett nyerte el a tetszéseteket leginkább, a csomagban egy fehér macskaszemes szettet is mellékelek. Hiszen említettem, hogy lesz egy kis meglepetés a csomagban - de talán, ezt az egyet elárulhatom, mert szépek együtt. :)

2015-ikrek.JPG

Köszönöm a kedves üzeneteket, amiket hagytatok nekem! :)

Lilapulcsis még egy (kettő) kérdést is feltett: "Miért maradsz a blog.hu-s felületen? Gondolkodtál a költözésen?"

Nekem tulajdonképpen nincs semmi gondom a blog.hu-val. Egyszer-egyszer volt talán egy-egy bug. De szerintem nagyon jól használható és rugalmas felület. Azért választottam, mert egyszerűen csak "blog", nem "blogspot" vagy "cafeblog" vagy hasonló, így talán könnyebb megjegyezni a nevét. Megnéztem a többi blogmotort is, de valahogy ez áll most kézre. Ha valaha elköltözöm, az saját fejlesztésű motor lesz saját domainen. De egyelőre nincs még tervben sem ilyesmi. :) Te miért szeretnél elköltözni?

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

blog ünnep nyeremény kész