2015. sze 09.

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Gyűjtemények

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Gyűjtemények

Rég jelentkeztem VKP bejegyzéssel. Valahogy az utóbbi időben nem ihlettek meg a témák, és sok más egyéb dologgal foglalkoztam, de úgy gondolom, hogy a gyűjtögetést nem hagyhatom szó nélkül. :)

2015-vkp2.jpg

Alsós korunkban matricát gyűjtöttünk, aranyos kis elfoglaltság volt. Sajnos nem voltam menő benne, mert nem igazán volt zsebpénzem, hogy pufi, csillámos meg szőrös matricákat vásároljak. Később szalvétát, bélyeget és képeslapokat gyűjtöttem. Van most egy dobozom, amiben még megtalálhatók a szép szalvéták és képeslapok, továbbá a bélyeggyűjteményem is még megvan. De már ezzel sem foglalkozom aktívan.

Gimis koromban könyvgyűjtésbe kezdtem, és ez mai napig tart. Talán már említettem, hogy volt egy magyartanárom, akinek volt egy jó ötlete, hogy kötelező mindenkinek elolvasni egy szabadon választott könyvet, és kedvcsináló kiselőadást tartani - így szerettük meg az olvasást, mert akkor nem az előírt kötelező olvasmányokkal kellett szenvednünk, hanem olyan könyveket olvashattunk, ami tényleg a korosztályunknak szólt, és tudtuk élvezni is. A Harry Potter, az Északi fény és A neveletlen hercegnő naplója szerettette meg velem az olvasást. Szeretek könyvet olvasni, nekem ez monitoron nem megy. Sajnos e-book olvasónk még nincs, pedig néha jól jönne, mondjuk egy teljes Űrodisszeia esetén egyszerűbb a buszon egy vékony műanyag eszközt előkapni, mint azt a tégla vastagságú és nehézségű kötetet. De a könyvet, csodás köteteket birtokolni mégiscsak más. Nem szerettem a könyvtárakat, egy hónapra kiadták, de nem olvashattam a saját ritmusomban, és akár tetszett, akár nem, vissza kellett adni. Így inkább könyvutalványokat vagy konkrét könyveket kértem karácsonyra, így lettem könyvgyűjtő.

Párom pedig zenegyűjtő, és így most már én is. Egyesítettük a könyveinket és eredeti zenei CD-inket, íme a kincseink:

books-2015-09-07-2.png

Sajnos most legalább 3 helyen vannak a könyveink, nehezen férünk el, és a polc sem túl ideális könyvtárolásra, de majd a saját otthonunkban kiemelt és kényelmes helyük lesz... :D

A felső képen, jobb szélen néhány DVD van, az alulra plusz ikeás elemmel rögtönzött alacsony polcokon az eredeti (főleg) zenei CD-k. A bal terület leginkább a sci-fi gyűjtő. :) Az ősi Verne könyveken fekszik néhány ajándék könyv, még nem tudom, mi lesz a sorsuk... A jobb alsó képen személyiségfejlesztés meg spirituális könyvek, néhány ismeretterjesztő és szakácskönyv társaságában. A bal alsó képen szintén ismeretterjesztő könyvek, szépirodalom, dráma és a mangáim lelhetők fel. :D Párom egyetemi könyvei egy negyedik helyen vannak, azt nem fotóztam le. :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

közösség könyv VKP