2015. máj 18.

Random: Barátok

Random: Barátok

Az esküvőre készülés és meghívó-osztogatás közben kicsit elöntött az érzelgősség. Egyszer csak azt veszem észre, hogy vannak barátok, akiket én még mindig ugyanúgy szeretek, mint régebben, mégis kikoptak. Ha írok nekik, miújság, max 1-2 kérdésre válaszolnak, de többre nem, vagy válaszra se méltatnak. Ők nem is kérdeznek. Pedig néhányuk részére lenne meghívóm is. Ez számomra teljesen természetes. Nem is kérnék én érte semmit, annak is örülnék, ha csak átadhatnám, és közben beszélgetnénk kicsit. Nem kell, hogy eljöjjenek, vagy hozzanak ajándékot, a társaságuk lenne számomra az ajándék. Tudom, hogy nem vagyok jó kapcsolattartó, és valószínűleg a kapcsolatfelvételi módszereim sem a leghatékonyabbak. Én sem vagyok tökéletes. De azért igyekszem, ha ír nekem valaki, válaszolni, legrosszabb esetben annyit, hogy ne haragudj, most nem alkalmas. Voltak szintén barátaim, akikkel szétfújt minket a szél, majd összefújt újra, és onnan folytattuk tovább, ahol abbahagytuk. Mintha az a pár év kimaradás soha nem is lett volna. Én ilyenkor nem is érzek semmilyen szakadást, nincs ellenérzésem a távolsággal kapcsolatban. Nem érzem azt, hogy ne lennénk egymásnak fontosak, csak mások az élethelyzeteink. De ez addig van így, míg ki nem derül, hogy egyoldalú a dolog, és én nem vagyok már olyan fontos, mint ő nekem. De ezek után is, ha bármelyikük megjelenne a küszöbömön, hogy csak rám számíthat, itt lennék számukra maradéktalanul, meghallgatnám a bánatukat, elgondolkoznék a problémájukon, és hogy hogyan tudnék segíteni.

2015-rain.jpg

Úgy tűnik, csak azokon a bizonyos szakaszokon volt az életben, tanulási folyamatainkban szükségünk egymásra. Az emberek tán összeváltoznak, majd szétváltoznak. Talán többet már nem adhatunk egymásnak. Talán már mindent megtanultunk egymástól, amit ebben az életben lehetett. Én azért hálás vagyok ezekért! :) Majd talán odaát meg tudom köszönni nekik...

De természetesen itt vannak nekem a Barátaim. Akiknek pedig ezért vagyok nagyon hálás, hogy minden hülyeségem ellenére itt vannak nekem! Köszönöm! ♥

UI.: Ne haragudjatok, most itt az esküvős/melózós hajrában engem is elfújt egy kicsit a blogtól és a megvalósításoktól a szél...

Kép: pixabay

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

random lelki