2015. ápr 21.

Kész: A Kehely kérdések

Kész: A Kehely kérdések

Bocsi fiúk, most itt egy olyan bejegyzés folytatása olvasható, amely szerintem benneteket nem érdekel. Tényleg nem. :) Hess!

2014-fleurcup-pack.jpg

Kehely sztori - összefoglaló fejezet.

Jelenleg pihenőpályára tettem a szivárgás okainak kutatását. Abban maradtam végül, hogy szűk vagyok odabenn, és ahogy mozgolódom, valószínűleg össze-összenyomódik néha, és olyankor ki-kicsordogál. Az extra kis méret sem vált be (az átmérője csak pár mm-rel kisebb). Hiába teszem lentre, nekem mindig felcsúszik idővel. Lehetséges, hogy mivel extra pici vagyok, nekem az S-ses méret lesz a szülés utáni méret? Ki tudja. :) Azért 2 nap folyamatos tölcsérhasználat után már érzem, hogy pihentetnem kell. Viszont az általam készített mosható betétek is, úgy tűnik, jól vizsgáztak, úgyhogy folytatom tovább a sokszorosításukat, ha akad egy kis időm.

Összegyűjtöttem ide néhány kérdést, melyekre böngészéseim és próbálkozásaim során kerestem és megtaláltam a választ. Nincs itt minden, ami a témában felmerülhet, hiszen a legtöbbet megválaszolják a tölcsérekkel foglalkozó weboldalak, blogok, webáruházak, videók. Azokat soroltam fel ide, melyek engem a leginkább foglalkoztattak.

Miért jó ez nekem?

A blog elköltözött, a folytatásért kattints IDE!

 

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló egészség praktikus női lelki cél intim