2015. ápr 11.

Kész: Három + 1 dolog

Kész: Három + 1 dolog

Három, sőt négy dolog is elkészült/meglett, ami az esküvőhöz kell! Jó-jó, tudom, azt írtam tegnap, hogy nem nagyon történtek megvalósítások... ez nem teljesen igaz, történnek, csak hosszabb távúak, vagy nem minden csak rajtunk múlik, meg ilyenek. Azért akad sajna, aminek még várnia kell, vagy bele se tudtam fogni (pl. még több mosható betét a prototípusok mellé)... és nyilván nem mindent írok ide le, hogy mi történik velünk, hiszen nem mindent tartok érdekesnek vagy publikusnak... és tényleg el vagyunk havazva. De most itt ez a négy dolog, ami az utóbbi egy hónapban megtestesült:

Először is egy "tortadísz". Nem lesz emeletes, oszlopokon álló tortahegyünk, de egy tortára a négyből szeretnénk felrakni a tortadíszünket. Mely mi más lenne, mint Legó? Imádjuk a Legót! ♥

Ennél jobban semmilyen tortadísz se lenne képes minket ábrázolni. A dolog legviccesebb része pedig, hogy a "szoknya" miatt a csajbaba magasabb, mint egy normál nadrágos baba. Megsúgom, egyébként Páromnak van 40 centi előnye. De nem is mi lennénk, ha véresen komolyan vennénk magunkat, az eljegyzési bulin való lánykérés is beillett volna egy rádiókabaréba! :D

lego esküvő

A másik dolog egy gyűrűtartó kis tálka, azaz életem első Fimo gyurmázása. Elmondhatatlan, hányszor futottam neki az újragyúrásnak, mire úgy döntöttem, hogy vállalható a dolog! A lyukakba szalagot fűztem, majd azzal kötözöm oda a gyűrűket, és majd jól ebből vesszük ki és húzzuk egymás ujjára a ceremónián.

gyűrű tálka

A harmadik pedig a meghívók. Nem pont olyanok a színek, mint amit szerettem volna (fotón meg egyáltalán nem), kicsit kontrasztosabb nyomtatásban, de azért így sem rossz. :) Jó, hát nyilván nincs grafikus-monitorom, és ki tudja, a nyomdában mire van kalibrálva a nyomtató... A lényeg, hogy így is szép, egyedi, saját készítésű és rock! ;)

rock esküvő meghívó

És a cipő, mely szintén nem pont olyan, amilyet megálmodtam, de csak a sarka lett vékonyabb picit, attól még csodálatos és gyönyörű! Aki olyan betegséggel él, mint én: azaz kényszeres egyediségmániája van és mindemellett szélsőségesek a méretei (pl. XS ruha, 35-ös láb), annak esküvői cipőkészítésre ajánlom a Fany Moda felkeresését!

egyedi cipő készítés

A pánt egyébként leszedhető, és a hurokba más is befűzhető, pl. egy szalag, melyet masnira fogok kötni, ez a terv! ;)

Hát így állunk épp... :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

kreatív zene ajánló esküvő kész