2015. már 29.

Random: Még egy díj

Random: Még egy díj

2015-versatilebloggeraward.jpgKaptam egy újabb díjat a Varázslatos Hétköznapok blog írójától, köszönöm szépen! A játék szerint 7 random dolgot kell megosztanom magamról. Segítségül a linkelt blogbejegyzés témáit használom fel. Azaz:

1. Én sem szeretem a rövid hajat, nem is próbáltam születésem óta. A legrövidebb is váll alá ért. Láttam, mit össze vesződnek az emberek a rövid hajjal, hogy ne aludják el, álljon valahogy, ne nőjön ki a fazonból. A hosszú haj nem nő ki a fazonból, nem aszom el, nem kell beszárítani, és még irigylésre méltó is. ♥

2. Én is jobban szeretek sütni mint főzni. De igazából egyiket sem szeretem. Csak az eredményt! :D

3. A törivel sosem jöttem ki jól. Most már kezd enyhülni az örihari, hogy van egy töritanár anyósjelöltem és egy összeesküvés-elmélet mániás férjjelöltem, de azért még mindig inkább meghagyom nekik a részletek megvitatását.

4. No én nem nevezném magam kütyümániásnak. Nehezen jövök ki velük programozó-létem ellenére. A tévén a kikapcsoló gomb a kedvenc gombom, a telefonom is inkább csak félhülye, mint okos. Inkább kütyü-kritizáló mániás vagyok. De ennek az az oka, hogy lennének ötleteim, hogyan lehetne számomra jobb és használhatóbb egy teló vagy laptop. Kár hogy az előbbiből nem gyártanak az elképzeléseimnek megfelelőt, az utóbbira meg nincs 400.000 Forintom épp. :D

5. Ritkán sminkelek, csak alapozok. Nincs sok színem sem, csak lila, fekete és gyöngyház-fehér. Egy bevált márkát használok, és nem tervezek mást kipróbálni. Nem tudok arról sem nyilatkozni, hogy kifogyott és újravettem, mert egy életre elegendő szemhéjpúdert adnak a pénzemért.

6. A kedvenc kutyafajtám? A fekete! :D Sokan nem szeretik a fekete kutyákat, és azokat viszik a legkevésbé a menhelyekről is. Én meg gyönyörűnek és elegánsnak tartom őket. A Mudi az egyik kedvencem. ♥

7. Én is imádom a vizet. A víz bármilyen formájából képes vagyok ihletet meríteni. Egy zuhany vagy egy kopogó eső mindig hoz magával valamilyen dallamot is.

Nos, én annak adnám tovább a díjat, aki épp erre jár, van blogja, és még nem kapott ilyen díjat. :) Ha elvittétek a díjat, és megírtátok a bejegyzést, kommentben szóljatok, mert kíváncsi vagyok rátok! ;)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

közösség játék random díj