2015. feb 26.

Kész: Első hótalpas túra

Kész: Első hótalpas túra

Gyönyörű a világ, látni kell - és ebben segít az Eupolisz. Túrákat szervez, amely a világ olyan tájaira visz, ahova saját lábadon sétálhatsz el, szívhatod a friss levegőjét, feltöltődhetsz, és megcsodálhatod az Anyatermészet legszebb alkotásait. A kisebb sétáktól a legkeményebb túrákig, egy ötös, bakancsokkal jelölt skálán kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb nehézségű utat.

Egy ilyen egynapos úton voltunk mi is az Alpokban. Soha nem voltam még ilyen tengerszint feletti magasságokban, de bizony kedvet kaptam hozzá! Így ha lesznek további egynapos utak, melyekhez nem kell szabadságot kivenni, biztosan megyünk majd még. Később pedig tervben van néhány repülős út is.

Az élményről pedig beszéljen néhány kép (igen, sajna az a kosz még mindig benn van a lencséken belül...):

Nem tudom már, hogy van ez a fotós-személyiségjogos törvény, a biztonság kedvéért pixelesítettem azokon, akik nem én vagyok. - Megpróbáltam a képeket sorba rakni, remélem, sikerült.

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló egészség túra kész