2015. feb 24.

Random: Nyílt levél az exekhez

Random: Nyílt levél az exekhez

Szembejött egy bejegyzés a Facebookon, ami hatására megfogalmazódott bennem néhány gondolat. Volt, ami nekem is fájt veszettül, de úgy tűnik, én a világ egyik legszerencsésebb nője vagyok. Hogy ez tényleg így van, vagy csak a gondolkozásom tesz engem azzá, nem tudom, de így érzem.

Benneteket, az exeimet mind egytől-egyig jó embereknek ismertelek meg, és az akkori hibáitok ellenére ehhez a mai napig tartom magam. Tudom, hogy akkor, ott az aktuális lelkiállapototokban az általatok ismert lehető legjobbat akartátok cselekedni, ahogy én is. Hiszen én sem voltam, és nem vagyok a mai napig tökéletes. Beteg voltam, rosszul reagáltam dolgokra, és sokszor az idegeitekre mentem. Köszönöm azt a több-kevesebb türelmet, amit rám áldoztatok. Sokat tanultam és fejlődtem általatok. Utólag mindig levontam a tanulságokat, miben kell legközelebb jobbá válnom, milyen viselkedési formáktól kell megszabadulnom, és milyen helyzetekben kell proaktívvá válnom. Nektek köszönhetően megismertem magamat, és azt is, hogy milyen társra van szükségem az életben. Ti, akikkel nem (igazán) tartjuk a kapcsolatot, biztosan Ti is sokkal bölcsebbek és sikeresebbek vagytok már annál, mint amilyenek régebben voltatok! Kívánom Nektek, hogy a lehető legjobban alakuljon az életetek! Te pedig, aki továbbra is az egyik legjobb barátom tudtál maradni, mindent köszönök, nagyszerű ember vagy, és remélem, Te is megtalálod, amit/akit keresel!

imazászló

Nem haragszom senkire semmiért, nem akarok már semmit sem megérteni, csak azt kívánom mindannyiunknak, hogy legyünk nagyon boldogok, és valósítsuk meg álmainkat! :) Remélem, ez a fent említett blogbejegyzés írójának is hamarosan teljesül! Minden jót kívánok Neked is így ismeretlenül, és köszönöm hogy ihletet adtál a fenti sorokhoz! Szeretetteli ölelés és kitartás Neked! ♥

És mindenki: "A végtelenbe és tovább!" ;)

a végtelenbe és tovább

Képek: elanora.biz, quoteimg.com

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

vélemény random lelki önfejlesztés