2015. feb 04.

Cél: A Kehely használata 3.

Cél: A Kehely használata 3.

Bocsi fiúk, most itt egy olyan bejegyzés folytatása olvasható, amely szerintem benneteket nem érdekel. Tényleg nem. :) Hess!

2014-fleurcup-pack.jpg

Kehely sztori - harmadik fejezet.

Mivel már meggyőződtem róla, hogy jó cucc ez az intimtölcséresdi, úgy érzem, nem hagyhatom ennyiben a dolgot, hogy megelégszem azzal, hogy ki-kicsordogál (meg a kifelé-macera). Pont a betétesditől szeretnék megszabadulni, és ha betéttel használom, pont a lényegét veszti el a dolog. Persze ott van a mosható betét opció, ami kifejezetten izgatja a fantáziámat, és nyilván tölcsérrel ami kiszivárog, sokkal kevesebb, mint ami benn marad (tölcsér nélkül nappal is éjszakai kell az első napokban). De jó lenne megpróbálni azért, hátha van rá lehetőség, hogy számomra is úgy működjék a dolog, ahogy másoknak. A mosható betétet nem közben szeretném használni, hanem mellette, amikor épp nincs kedvem a tölcsérhez, vagy tölcsér-mentes pihenő napot tartok. Tehát milyen jó volna, ha nekem sem eresztene. Ha én is túrázhatnék, lovagolhatnék, bicajozhatnék vele, ahogy sokan mások is írják, cseppmentesen.

Olvasgatva a netet a szivárgás lehetséges okairól, azt találtam, hogy "nincs a helyén", "túlságosan fenn van" (van benne valami, nagyon mélyre felfészkeli magát, miközben hordom), "felcsúszik a méhszájig, félig beleakad" (nem vagyok benne biztos, hogy ez utóbbi jót tesz), így arra jutottam, hogy mivel extrapici vagyok, talán nem elképzelhetetlen, hogy nem csak ruhából és cipőből, de intimtölcsérből is XS-ses kéne. Úgy döntöttem, megrendelem a legkisebbet, amit találtam az interneten: MeLuna Shorty S. Tiniknek és kisnövésűeknek ajánlják. Egyetlen dolog miatt tartottam csak tőle: nem orvosi szilikon.

Ami viszont mégis nyugtatólag hat, hogy ennek az anyagnak (is) van pár minőségi tanúsítványa, amit közzé is tesznek. Így talán mégsem olyan ijesztő a dolog. Ezen a blogon pedig egy 1 eurós kupon is található, 2015 végéig érvényes, és a nem akciós kelyhekre használható fel a weblapon a kosárnál. A másik akciós lehetőség a Starter Set, másfél áráért vehetsz 2 kelyhet, amelyhez 2,5 Euróért jár egy egyéni összeállítási lehetőség is, azaz Te döntöd el, színben, méretben, puhaságban, szárban melyik kettőt szeretnéd kipróbálni.

Nem bírtam dönteni, milyet vegyek. Abban biztos voltam, hogy a rövid verziót, na de S vagy M? Keményet, közepeset vagy puhát? És a szára milyen legyen? Végül megrendeltem a közepes erősségűt a legkisebbekből, gombócos véggel, elhasználva a blogkupont. Úgy döntöttem, ki akarom deríteni, hogy egyáltalán alkalmas vagyok-e erre anatómiailag, mert már tudom, hogy ez egy hasznos találmány. Én is része akarok lenni a lehetőségnek! Nem ér, hogy pont én maradok ki belőle! :) Csak szükség van hozzá egy kis kitartásra és türelemre...

És végre ma megérkezett. Majd mesélek róla, hogyan teljesített! :)

Folyt. köv.

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló egészség praktikus női lelki cél intim