2015. jan 07.

Cél: A Kehely használata 1.

Cél: A Kehely használata 1.

Bocsi fiúk, most itt egy olyan bejegyzés olvasható, amely szerintem benneteket nem érdekel. Tényleg nem. :) Hess!

fleurcup

Szóval... elmesélem, én hogyan éltem meg. Első fejezet.

Engem is utolért a Kehely, más nevén az Intimtölcsér, egy orvosi szilikon eszköz, a tampon egy alternatívája arra, hogyan ne szárítsuk ki a hüvelyünket. Nekem még a gondolatával is nehéz volt megbarátkozni. Tampont is csak nagyon-nagyon indokolt esetekben használtam, fogalmam sincs, utoljára mikor, de szigorúan csak erős napokon, hogy ne szívjon ki. Barátnőm pedig egyszer csak belinkelt egy ilyen szilikon eszköz weboldalt, és azt mondta: "most fél áron van kuponnal, rendelek". Én meg csak pislogtam: ÚRISTEN, mi ez? Valami modern kori kínzóeszköz???

Nem vagyok az a fajta, aki azt mondja, "Ó, mi sem egyszerűbb, csak kigyakorlod és kész!". Ennél talán picivel többre van szükség. Nekem eleve egy picit nehezebb volt feldolgoznom a nőiességemet, nemhogy még kotorászni is ott. Az ember lánya életében akadhatnak olyan tényezők, történhetnek olyan események, melyek sajnos lassíthatják ezt a folyamatot. Azt hiszem, én valahogy nem tudtam teljesen továbblendülni még arról a bizonyos első napról sem, amikor épp osztálykarácsonyoztunk a suliban az utolsó tanítási napon, és egyetlen mázlim volt csak, hogy fekete nadrág volt rajtam.

Fáj, amikor megjön, igen; és napokig durcázom, igen; és akkor még ezt a nejlonpelenkát is el kell viselnem, ami szúr, zörög, nyom, tapad, bepállik, viszket, kidudorodik, összeragad, büdös... Hiszti-hiszti!

Pár hónappal később az egyik Facebook csoportban (Bravúros beosztók) az admin (Kinga) belinkelt egy másik csoporttag (Zsuzsi) által ajánlott Fleurcup intimkelyhet akciósan - tasakkal, kupakos pohárkával és fertőtlenítő tablettákkal - megjegyzésül hozzáfűzte, hogy ő is kipróbálta (nem csak) ezt, és így neki is nagyon bevált (főleg ez). A bejegyzés alatt egy hosszas beszélgetés, fejtegetés, érvelés alakult ki, mely engem is kezdett meggyőzni arról, hogy tán nekem is működhet. Nem hagyott nyugodni, mit imádnak rajta ennyien, többek között a Barátnőm is. Persze az érvek világosak voltak eddig is: környezetvédelem, spórolás, vegyszermentesség. Csak ugye elég bizarr... Hát kikérdeztem Barátnőmet, mi merre hány méter; aztán gondoltam, nézzünk szembe a félelmeinkkel, és megrendeltem.

Megérkezett a csomag: volt benne egy bontatlan zacskós tölcsér, egy aranyos kis vászontasak, egy piros kupakos műanyag pohár, egy doboz fertőtlenítő tabletta, egy aranyos használati utasítás, és egy pici levendulás szappan bocsi-ajándékként a késlekedésért. :)

intimtölcsér intimkehely

Elolvastam a tájékoztatót, nekiláttam a próbálkozásnak, de nem jött össze. Másnapokon videókat néztem; cikkeket, fórumokat olvasgattam; hogyan jobb, hajtogattam jobbra-balra - de csak nem akart sikerülni. Nyilván rá is görcsöltem a témára, és olyankor sokkal nehezebb. Félretettem.

Folyt. köv.

Kép: moshatopelenkakucko.hu

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló egészség praktikus női lelki cél intim