2015. jan 05.

Random: Magyar Bloggerek házi 2

Random: Magyar Bloggerek házi 2

Ismét a Magyar Bloggerek csoport házi feladatának alkalmából jelentkezem, miszerint a feladat az, hogy írjuk meg 10 pontban, miért jó blogolni.

2015-mbbkk.jpg

Hát ezért:

1. Ösztönzőleg hat rám (és talán másokra is). Amit leírok, ahhoz tartanom is kell magamat!

2. Ösztönzőleg hat rám a rendszeresség is, igaz rendszertelenül vagyok rendszeres, de nem hagyhatom magam kifogyni az ötletekből, megvalósítandó célokból, és megvalósításukból. Sarokba szorítom magam! :D

3. Érdekes tanulmány vagyok magamnak fejlődésemet vagy épp valamiben való visszafejlődésemet, hullámaimat tekintve. Pl. az írás sem megy mindig ugyanolyan lendülettel.

4. Kiírhatom magamból, ami foglalkoztat. Ez segít feldolgozni, gondolkodni, dönteni, egyszóval (ja nem egy szó) továbblendít a holtpontokon.

5. Ez amolyan lexikon is számomra, amit gyakran forgatok, ha kell valami információ. Ezt bármikor visszanézhetem, hivatkozhatok rá, másoknak belinkelhetem, pl. egy receptet, egy kreatív megoldást vagy egy lelkizést. Jól jön, ha kéznél vannak ezek a hasznosságok.

6. Megtanít felelősséget is vállalni azért, amit leírok, és arra, hol vannak a határok. Tiniként persze belefut az ember pár zsákutcába, de talán most már elég tapasztalt vagyok. :)

7. Jó érzéssel tölt el egy-egy pozitív visszajelzés vagy kérdés a kommentekben, igaz, nincs sok, de én ezekért is nagyon hálás vagyok!

8. A kevésbé pozitív visszajelzések pedig türelemre, empátiára, proaktív gondolkodásra tanítanak.

9. Sok érdekes embert ismerhetek meg, igaz leginkább virtuálisan, de nagyon sok izgalmas élettel és tapasztalattal találkozhatom.

10. Ja és persze kiélhetem magamutogatási vágyamat. :D Okoskodhatok büntetlenül. Akkor is, ha épp senki nem kíváncsi rám! :D Hát nem fantasztikus? :D

Van blogod? Csatlakozz a csoportoz, és csináld meg Te is a házit! :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

közösség játék random kész TAG magyarbloggerek