2014. sze 12.

Ajánló: Magyar Dalok

Ajánló: Magyar Dalok

Vasárnap lesz a Magyar Dal Napja. Ezt a listát még januárban állítottam össze, a Magyar Kultúra Napján - bár 1-2 dalt kicseréltem, de előadót nem. :) Én így ünneplem a Magyar Dal Napját:

  1. Solaris, a nyolcvanas évek magyar progresszív rockja. Belőlük lett az Első Emelet és a Napoleon Boulevard. Számomra a világ egyik zenéje! :) Ez a dal - Ha felszáll a köd - pedig annyira felemelő...
  2. Perfect Symmetry, szuper magyar énekkel, egy kicsit keményebb, modernebb hangvételű zene. Néhol Ákos hatását érzem, nem tudom, mennyire van ennek alapja - de persze ez nem baj, és egyébként szerintem nagyon zene! :)
  3. European Mantra - Az agyeldobás! Jazz, rock, metal, nemtommi. Csak azt, hogy zseniális!
  4. Váltsunk egy kis lájtosabbra, kis pihi a zúzda után: folk. Ha pedig folk, akkor Zefír.  :)
  5. Tompox - a Solaris egyik basszusgitárosának zenekara a "régi hagyományok" folytatására.
  6. Special Providence egy másik számát már mutattam itt, ismét egy stílusok felett álló, néhol jazzes, néhol poppos, néhol metálos, de mindenhol tökéletes zene!
  7. Gereben Zita és zenekara, jazzes-poppos örömzene. :) Ezt a dalt pedig különösen szeretem. ♥
  8. (Age of) Nemesis, ismét a progresszív vonal egy tagja: ezzel a Virágénekével - mely néhol számomra Kodályt idézi, - mutatom be Nektek!
  9. Igényes, egyedi popzene, remek énekkel és nem mindennapi megoldásokkal: The Acoustic Loops.
  10. Végül egy kedvencem Bartóktól: hegedű és zongora.

 

Zseniális zenéink vannak! :)

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

zene ajánló ünnep